Συνταρακτικές είναι οι αποκαλύψεις που περιλαμβάνονται στο τρίτομο  βιβλίο που τιτλοφορείται «ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΝΤΙΒΑ-IΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ» και κυκλοφορεί  από τις εκδόσεις Τεύθις μέσα στον Σεπτέμβριο. Με τα νέα στοιχεία που παρουσιάζονται, ανατρέπεται πλήρως η εικόνα που είχαμε για  σημαντικές στιγμές της νεότερης Ελληνικής αλλά και διεθνούς ιστορίας,

Ο συγγραφέας  Ανδρέας Μποννάτος (είναι ο  δημοσιογράφος Ανδρέας Γ.  Χριστοδουλάκης)  μας  αποκαλύπτει  αμέτρητο πλήθος μυστικών, καλά φυλαγμένων στα συρτάρια των κυβερνήσεων, των μυστικών υπηρεσιών αλλά και πανίσχυρων προσωπικοτήτων που αφορούν φαινομενικά ετερόκλιτα γεγονότα και απασχόλησαν την παγκόσμια κοινή γνώμη επί δεκαετίες.

Γεγονότα καθοριστικά  για την πολιτική πορεία της Ελλάδας, ίντριγκες, συνωμοσίες αλλά και δολοφονίες που συγκλόνισαν τη διεθνή κοινή γνώμη και οι οποίες  πέρασαν μπροστά από τους απλούς ανθρώπους ως τυχαία γεγονότα.

Η αφορμή και το επίκεντρο (αλλά όχι και το σύνολο) της έρευνας είναι η κρυφή ζωή της ντίβας Μαρίας Κάλλας και η σχέση της με τον Αριστοτέλη Ωνάση. Από την ενδελεχή όμως αναζήτηση της αλήθειας προκύπτουν αποκαλύψεις για ένα πλήθος προσωπικοτήτων και συμβάντων, αφού η Κάλλας και ο Ωνάσης σχετίζονταν με όλες τις κορυφαίες προσωπικότητες της εποχής και είχαν πληροφορίες που κανένας άλλος εκτός των παγκόσμιων ηγετών μπορούσε να έχει.

Ο Ανδρέας Μποννάτος-Χριστοδουλάκης κατονομάζει όλα τα πρόσωπα που του μίλησαν, έχοντας πρωτογενή γνώση των γεγονότων,  προς επίρρωση των αποκαλύψεων. Αποκαλύπτει εν ολίγοις τις πηγές του και αυτό είναι ένα ακόμη συγκλονιστικό στοιχείο της αφήγησης.

Το  βιβλίο, το οποίο ο συγγραφέας χαρακτηρίζει ως «χρονολόγιο μυθιστορίας», αφηγείται  ιστορίες προδοσίας. Προσωπικής αλλά και παγκόσμιας.

Αυτό συμβαίνει επειδή ο κινητήριος μοχλός της ιστορίας δεν είναι ούτε ο έρωτας, ούτε το χρήμα, ούτε η εξουσία: είναι ο φθόνος και η ζήλεια, δηλαδή τα βασικά συστατικά του ανθρώπινου χαρακτήρα, που φέρνουν πάντα την προδοσία.

Συγκλονιστικά ερωτήματα, «τρομερές» απαντήσεις – Το βιβλίο απαντά σε καταιγιστικά ερωτήματα:

  • Ποιος ήταν ο μεγάλος έρωτας στη ζωή της Μαρίας Κάλλας αφού δεν ήταν ο Ωνάσης;
  • Υπήρξε μεγάλος έρωτας στη ζωή του Αριστοτέλη Ωνάση, εφόσον την Κάλλας την ξεπέρασε μάλλον γρήγορα;
  • Ποια ήταν η σχέση των δυο τους με το ίδιο φύλο; Γιατί πρόδωσαν ο ένας τον άλλο;
  • Ποιο ήταν το αληθινό τέλος της ζωής της Κάλλας το 1977 αφού δεν πέθανε από μια «τυπική καρδιακή προσβολή»;

….«Ντένις η Σκιά» ο πράκτορας που προέβλεψε με ακρίβεια τη δολοφονία του Προέδρου Κέννεντι….
Ποιος ήταν στα αλήθεια ο «Ντέννις- Η Σκιά» ο διάσημος πράκτορας που αποκάλυψε σε Μαρία και Αριστοτέλη πάνω στη θαλαμηγό «Χριστίνα» την επερχόμενη δολοφονία του Προέδρου Κέννεντι, πέντε μήνες νωρίτερα από το Νοέμβριο του 1963;

Ποιος ήταν ο βιολογικός πατέρας της Μαρίας αφού αποδεδειγμένα δεν ήταν ο Γεώργιος Καλογερόπουλος;

Στη σύγχρονη μεταπολεμική ιστορία, ο στενός φίλος της Κάλλας και «εξ απορρήτων» του Ωνάση και του Κωνσταντίνου Καραμανλή, ο καθηγητής Ιωάννης Γεωργάκης , αποκαλύπτει ποιοι οδήγησαν την Ελλάδα στον καταστρεπτικό Εμφύλιο 1946-49 ενώ γνώριζαν από πριν πως η Ελλάδα είχε «καταχωρηθεί» στο Δυτικό Στρατόπεδο μετά τη συνάντηση Τσώρτσιλ-Στάλιν στη Μόσχα τον Οκτώβριο του 1944, τέσσερις μήνες πριν τη Συμφωνία της Γιάλτας….

…Κωνσταντίνος Καραμανλής, Παύλος και Φρειδερίκη, όλη η αλήθεια…
Αλλά και ποια ήταν η μία και μοναδική γυναίκα που πραγματικά ερωτεύθηκε ο ‘Εθνάρχης’ Κωνσταντίνος Καραμανλής, πολύ πριν το γάμο του με την Αμαλία Μεγαπάνου.

Ποιος κανόνισε να φύγει άρον-άρον από την Ελλάδα ο Καραμανλής το 1963 για να μην δολοφονηθεί από τους Παλατιανούς, όπως ήταν σίγουρος ο ίδιος;

Ποια ήταν η συγκλονιστική αλήθεια που αποκάλυψε ο γιατρός του Παλατιού Θωμάς Δοξιάδης, για τους πολύ κοντινούς θανάτους του Βασιλιά Παύλου και του Αυλάρχη Λεβίδη;

…Ποιοι ήταν οι δύο πραγματικοί στραγγαλιστές της Άνν Ντόροθι Τσάπμαν…

Ποιοι ήταν οι δυο δολοφόνοι της Αγγλίδας δημοσιογράφου Άνν Ντόροθι Τσάπμαν επί Χούντας στην Ελλάδα; Τι γνώριζε και την έβγαλαν από τη μέση; Τι πολύτιμο πήραν από τα πράγματά της;

Ποιος έδωσε εντολή στον ψυχοπαθή δικτάτορα Δημήτριο Ιωαννίδη να ανατρέψει και να δολοφονήσει το Μακάριο προκαλώντας τη μεγάλη προδοσία της Κύπρου το 1974;

...το μοιραίο τηλεφώνημα του ψυχοπαθούς δικτάτορα Ιωαννίδη το 1974…

Σε ποιόν τηλεφώνησε ο δικτάτορας Ιωαννίδης μόλις τον απέπεμψαν οι Στρατηγοί για να φέρουν πολιτική ηγεσία την Ελλάδα, μετά την εισβολή των Τούρκων στη Μεγαλόνησο;

Τι απέγιναν τα μυστικά αρχεία της ΕΣΑ που εμπιστεύθηκε ο αείμνηστος  Αλέξανδρος Παναγούλης στην Οριάνα Φαλάτσι και ποιος ο πραγματικός, ιντριγκαδόρικος ρόλος της τελευταίας; Ήταν δολοφονία ο θάνατος του Παναγούλη;

...ο  περιβόητος πληροφοριοδότης «Φώντας» για τη 17Ν….

Ποιος ήταν ο περιβόητος «Φώντας» που έδωσε (και σε ποιόν) πολύτιμες πληροφορίες για τη δομή και της δράση της τρομοκρατικής Οργάνωσης 17Ν στις αρχές της δεκαετίας του ’90, που όμως δεν αξιοποιήθηκαν εγκαίρως με αποτέλεσμα να καθυστερήσει σχεδόν 10 χρόνια ο εντοπισμός και η εξάρθρωσή της;

Έπρεπε να φτάσουμε στο 2002 για να αξιοποιηθούν από τον τότε Υπουργό Μιχάλη Χρυσοχοίδη και τις υπηρεσίες του οι πληροφορίες, για να ξετυλιχτεί το κουβάρι…

…Οι αποκαλύψεις του Advocate
Αλλά και ένας άλλος, μυθιστορηματικός χαρακτήρας του βιβλίου, ο Advocate (τον συνθέτουν πέντε διαφορετικά υπαρκτά πρόσωπα, που έζησαν από πολύ κοντά τη Μαρία αλλά και τον Ωνάση) μας αποκαλύπτει ποιος Έλληνας στρατιωτικός δολοφόνησε με δολιοφθορά στο αεροπλάνο, τον Αλέξανδρο Αρ. Ωνάση το 1973 και γιατί το έκανε.

Πως επηρέασε τη ζωή της Μαρίας, ο πανίσχυρος Σταύρος Νιάρχος που παντρεύτηκε την Ευγενία Λιβανού και κατόπιν την αδελφή της Τίνα, πρώην κυρία Ωνάση;

…ο Brian Jones των Rolling Stones που δολοφονήθηκε άγρια στην πισίνα του και η  Πριγκίπισσα Μαργαρίτα, αδελφή της Ελισάβετ…

Ποια ήταν η σχέση του Νιάρχου με την Πριγκίπισσα Μαργαρίτα της Αγγλίας, αδελφή της Βασίλισσας Ελισάβετ και πως αποκαλούσε ο Σταύρος τον «Έλληνα» βασιλικό σύζυγο Φίλιππο της Αγγλίας.

Πως συνδέονται τα οργιώδη  πάρτι της Πριγκίπισσας Μαργαρίτας με το θάνατο-δολοφονία του εραστή της Μπράιαν Τζόουνς των Rolling Stones;

…Μαρία, Εύα Περόν, Μέριλιν Μονρόε, η συγκλονιστική αποκάλυψη…

Τι ακολούθησε όταν η Μαρία συναντήθηκε κατ’ ιδίαν με την Εύα Περόν το 1949 και με τη Μέριλιν Μονρόε το 1962;

Τι ήθελαν από τη ζωή της η Μάρλεν Ντίντριχ, η Γκρέτα Γκάρμπο, η Μαρί Ελέν ντε Ροτσίλντ, η Ντόρα Μάαρ, ‘μούσα’ του Πικάσο αλλά και η Εντίθ Πιάφ;

...το άκρως απόρρητο σχέδιο «Μεσαπηλιώτης» και ποιος  δολοφόνησε «αθόρυβα» τον Ιωάννη Μεταξά…

Γιατί η Μαρία δεν συγχώρησε ποτέ τη μητέρα της, Ευαγγελία-Λίτσα Καλογεροπούλου; Γιατί δεν πήγε στην κηδεία του φερόμενου ως πατέρα της Γεώργιου Καλογερόπουλου; Πώς την εκδικήθηκε η αδελφή της Υακίνθη-Τζάκι που ήταν ένα μοιραίο πρόσωπο για τη Κάλλας;

Τι ακριβώς ήταν το απόρρητο ‘Σχέδιο Μεσαπηλιώτης’ το 1940-41 που οδήγησε στην αθόρυβη δολοφονία του Ιωάννη Μεταξά και από ποιο στενό συνεργάτη του;

...Ο Ρόμπερτ Κέννεντι, ο αδελφός του Έντουαρντ και ο δικηγόρος Ρόι Κόν, μετέπειτα  πολιτικός μέντορας του Ντόναλντ Τραμπ…

Τη σφραγίδα τους στη «Σκοτεινή Ντίβα-Ιστορίες παγκόσμιας προδοσίας» βάζουν με τη παρουσία τους ο υποψήφιος Πρόεδρος των ΗΠΑ Ρόμπερτ Κέννεντι που αντιπαθούσε τον Ωνάση και αντιδίκισε μαζί του, ο αδελφός του Έντουαρντ που υπέγραψε δεσμευτικό συμβόλαιο με τον Αριστοτέλη και ο πανίσχυρος Αρχηγός του FBI Τζον Έντγκαρ Χούβερ.

Τι είπε ο διάσημος δικηγόρος του Ωνάση, ο Ρόι Κον (μετέπειτα πολιτικός μέντορας του Ντόναλντ Τραμπ) όταν κατάφερε και τον «έριξε στα μαλακά» με τις δίκες που είχε στις ΗΠΑ ο Αρίστος;

Πως συνδέονται όλα με το φιλόδοξο ‘Σχέδιο Conquistador’ και την ‘Omega Airlines’ του Ωνάση στις ΗΠΑ, που δεν υλοποιήθηκαν ποτέ;

...Μονακό, θανατηφόρες ίντριγκες και η πραγματική φιλία με την Πριγκίπισσα Γκρέης…

Αναδύεται ακόμη η τεράστια και πολύχρονη επιρροή που είχε στη ζωή της η αγαπημένη δασκάλα και θερμή ερωμένη της, η Ελβίρα ντε Χιντάλγκο…

Ποιο μεγάλο μυστικό αποκάλυψε στη Μαρία, η πραγματική καλή της φίλη Πριγκίπισσα Γκρέης του Μονακό; γιατί η αληθινή και ανυστερόβουλη φιλία τους κράτησε μέχρι το θάνατο της Μαρίας;

Μετά από ποια σκοτεινή και θανατηφόρα ίντριγκα αναγκάστηκε ο Ωνάσης να εγκαταλείψει το Καζίνο του Μονακό το 1966-67; Ποιος ήταν ο ρόλος της Μασονικής Στοάς P2 και του αρχηγού της, του διαβόητου Λίτσιο Τζέλλι και του   αμφιλεγόμενου  Τζούλιο Αντρεότι μετέπειτα τρεις φορές Πρωθυπουργού  της Ιταλίας, τον οποίο ο Ωνάσης αποκαλούσε «διαβολικό καμπούρη»;

Όλα αυτά τα ερωτήματα, βρίσκουν απάντηση μέσα από εκτενείς προσωπικές αφηγήσεις «κρίσιμων» προσώπων προς το συγγραφέα.

Οι απαντήσεις που ρίχνουν άπλετο φως σε όλα αυτά τα σκοτεινά σημεία της ιστορίας, γράφτηκαν μετά από 14 χρόνια ερευνητικής δημοσιογραφίας.

Λίγα λόγια για τον συγγραφέα

Ο Ανδρέας Μποννάτος (Ανδρέας Γ. Χριστοδουλάκης) είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας.

Γεννήθηκε στον Πειραιά όπου και μεγάλωσε.

Σπούδασε στην Αθήνα και έλαβε εκεί το πανεπιστημιακό του πτυχίο.

Ζει και εργάζεται στην Αθήνα.

ΠΡΟΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΓΙΑ RADAR.GR – ΚΕΦ  12- «ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΟ ΠΕΠΡΩΜΕΝΟ»  -«Τα παιδιά του Πειραιά»

Ελληνικό τραγούδι, από τα πλέον γνωστά παγκοσμίως, σύνθεση του Μάνου Χατζιδάκι (1925-1994). Η πρώτη ερμηνεία του ήταν από την Πόλυ Πάνου και αργότερα έγινε πασίγνωστο με τη  Μελίνα Μερκούρη για τις ανάγκες της ταινίας «Ποτέ την Κυριακή» σε σκηνοθεσία του Ζυλ Ντασσέν με πρωταγωνίστρια την ίδια τη Μελίνα.

Το τραγούδι κέρδισε Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού για το 1960, το πρώτο Όσκαρ  τραγουδιού που απονεμήθηκε  σε ξενόγλωσσο τραγούδι.

Γράφτηκε από τον Μάνο Χατζιδάκι, με την βοήθεια του δεξιοτέχνη Γιώργου Ζαμπέτα στο μπουζούκι. Στην αυθεντική ελληνική τους έκδοση οι στίχοι  γράφτηκαν και αυτοί από τον Μάνο Χατζιδάκι το 1960  μέσα σε ένα αυτοκίνητο που τον πήγαινε στο στούντιο να ηχογραφήσει τα τραγούδια για την ταινία!.

Έγινε μεγάλη επιτυχία σε 15 διαφορετικές γλώσσες, μέχρι σε Καντονέζικα και Μανδαρίνικα αποδόθηκε! Ηχογραφήθηκε από σπουδαίους καλλιτέχνες όπως  Μπινγκ Κρόσμπι, Ντόρις Ντέι, Άντι Ουίλιαμς, The Four Seasons, Πετούλα Κλαρκ, Λάλε Άντερσεν, Δαλιδά και Μίλβα.

Το  1963, τις μέρες της ανεμελιάς, του κρασιού και των λουλουδιών,  η Μαρία και Αρίστος είχαν προσκαλέσει για φαγητό σε ένα πολύ ‘ψαγμένο’ ιντελεκτουέλ  εστιατόριο-ταβέρνα  στο Παρίσι το διάσημο συνθέτη και κάτοχο Όσκαρ Μουσικής, το Μάνο Χατζιδάκι. Το συγκεκριμένο, πεντακάθαρο  εστιατόριο-ταβέρνα  είχε πολύ νόστιμους αλλά «ταπεινούς» μεζέδες που  ο Χατζηδάκις λάτρευε,  ενώ ταυτόχρονα σνομπάριζε την περίπλοκη και ‘λουκούλλεια’ γαλλική κουζίνα.

Μαρία και Χατζηδάκις πήγαν στην ώρα τους και συζητούσαν για όπερα, σε σοβαρό ύφος με αναλύσεις αλλά και σε χαριτωμένο στυλ με κουτσομπολιά και γέλια. Ο Μάνος έτρεφε απεριόριστη εκτίμηση στην Κάλλας, γνώριζε και τη bisexoual πλευρά της,  ήταν και ο ίδιος φανατικός ομοφυλόφιλος, μόνο οι άνδρες τον απασχολούσαν ερωτικά.

Περίμεναν  και τον  Ωνάση, αλλά μάταια:  ο Αρίστος είχε μπλέξει με τα κορίτσια της Μαντάμ Κλωντ στο γνωστό «σπίτι». Γνωρίζοντας πως θα καθυστερήσει και ίσως να μην πάει καθόλου τελικά, είχε στείλει ως ‘προπομπούς’ στο τραπέζι τον Ιωάννη Γεωργάκη και τον Advocate.

Γεωργάκης και Χατζηδάκις  γνωρίζονταν καλά από παλιά, υπήρχε μεγάλη αλληλοεκτίμηση, κουβέντιαζαν με άνεση. Τον Advocate πρώτη φορά τον έβλεπε και ήταν μάλλον τυπικός μαζί του. Δεν εμπιστευόταν εύκολα ανθρώπους ο Χατζηδάκις.

Την ώρα της κουβέντας, τους πλησίασαν τέσσερις μουσικοί,  Ισπανοί εμιγκρέδες και άρχισαν να παίζουν  με κιθάρες και μαράκες τα «Παιδιά του Πειραιά», το τραγούδι-Όσκαρ του Μάνου Χατζηδάκι.

Η Κάλλας ενθουσιάστηκε, γνώριζε τους στίχους στα Ελληνικά και άρχισε να το τραγουδάει. Όλοι οι θαμώνες, σταμάτησαν το φαγητό,  σηκώθηκαν όρθιοι και πανευτυχείς χειροκρότησαν στο φινάλε. Ο Γεωργάκης έδωσε μεγάλο φιλοδώρημα στους Ισπανούς, ένας πελάτης φωτογραφήθηκε με την Κάλλας με μια μηχανή που είχε μαζί του. Ο Χατζηδάκις αρνήθηκε κατηγορηματικά να φωτογραφηθεί και ο Advocate απομάκρυνε ευγενικά τον πελάτη που επέμενε απορημένος.

Όταν ησύχασε η ομήγυρη και ξανακάθισαν όλοι, ο Μάνος είπε στην Κάλλας μάλλον συλλογισμένος: «Δεν περίμενα πως η μεγαλύτερη σοπράνο του πλανήτη, θα γνώριζε τους στίχους και θα τραγουδούσε κιόλας ένα τόσο μέτριο τραγούδι!».

-Μάνο μου σε αγαπάω πολύ και το ξέρεις! Για αυτό ακριβώς γνωρίζω το τραγούδι σου που είναι υπέροχο, μην είσαι τόσο ταπεινός και μετριόφρων… σχολίασε γελώντας η Κάλλας.

-Εγώ το ξεπέρασα προ πολλού, τόσο το τραγούδι όσο και το …άγαλμα (σ.σ. το Όσκαρ Μουσικής), δεν έχουν κανένα ρόλο στη ζωή μου αυτά, είναι μόνο κακό παρελθόν, απάντησε μάλλον δύσθυμα ο Χατζηδάκις και όλοι άλλαξαν κουβέντα.

Δημιουργήθηκε χρόνια μετά ο μύθος, πως ο Χατζηδάκις   είπε στη Μαρία: «Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι η μεγαλύτερη τραγουδίστρια του κόσμου θα τραγουδούσε τόσο μέτρια, αυτό το μέτριο τραγούδι». Αυτό είναι μέγα ψέμα.

«Ήμουν παρών τότε, ουδέποτε λέχθηκε αυτό, η αλήθεια είναι άλλη και μόλις σου τη διηγήθηκα, άγνωστο πως προέκυψε ένα ακόμη …παραμύθι για την Κάλλας. Άλλωστε ο Μάνος ήταν πολύ ευγενική ψυχή, τρυφερός άνθρωπος, δεν θα αποκαλούσε ποτέ μέτρια μια ερμηνεία της Μαρίας που τη θαύμαζε, πόσο μάλλον σε ένα δικό του τραγούδι»  είπε στο συγγραφέα ο Γεωργάκης το 1991 και το σκηνικό επιβεβαίωσε ο Advocate χρόνια αργότερα.

Λίγο καιρό μετά  το γεύμα, ο Γεωργάκης εμπιστεύθηκε στον Advocate ένα μυστικό: την εποχή που έγραφε τη μουσική για το «Ποτέ την Κυριακή», ο Μάνος Χατζηδάκις είχε ένα απρόσμενο χωρισμό μετά από μια σύντομη αλλά σφοδρή σχέση με  τον ηθοποιό και ζωγράφο Μιχάλη Νικολινάκο (1923 − 1994) ένα  ψηλό, φωτογενή, κομψό και αρρενωπό  άνδρα, γνωστό και αγαπητό στο κοινό, κυρίως στις γυναίκες.

Ήταν ένας  κατ’ εξοχήν ζεν πρεμιέ της δεκαετίας του ‘50 που όμως είχε ερωτικό ένστικτο και για τους άνδρες που δεν εκδήλωσε ποτέ δημόσια. Ήθελε να τα δοκιμάσει όλα στη ζωή του, προσέγγισε και γοήτευσε το Μάνο, δεν του ζήτησε τίποτε και αυτό έκανε το Χατζηδάκι να τον ερωτευτεί. Πέρασε σαν σίφουνας από τη ζωή του Μάνου για ένα τρίμηνο-τετράμηνο και πολύ γρήγορα επανήλθε στις σχέσεις με γυναίκες, φοβούμενος την κατακραυγή του κόσμου. Ο Νικολινάκος είχε ζήσει μεγάλες συγκινήσεις κάθε είδους στη ζωή του. να φανταστείς, ήταν νεαρός ΕΠΟΝίτης στο Μπλόκο της Κοκκινιάς το 1944. Για να γλυτώσει τη σύλληψη και τη βέβαιη εκτέλεση, κατέβηκε σε ένα πηγάδι και έμεινε εκεί γαντζωμένος από τα τοιχώματα πάνω από 24 ώρες! Είχε συγκλονιστική ζωή, ήθελε να ζήσει τον έρωτα και με ένα άνδρα. Ήταν ο Χατζηδάκις, με ασίγαστο πάθος στην αρχή, ξαφνική αποχώρηση από τη σχέση κατόπιν και αδιαφορία μετά.

Εντελώς απογοητευμένος λόγω της αποτυχημένης σχέσης «και της ξαφνικής, ανεξήγητης  προδοσίας» ο Μάνος, καταλήφθηκε από κατάθλιψη, δεν μπορούσε να ξυπνήσει το πρωί, απέφευγε τις κοινωνικές επαφές, ταλαιπώρησε το Ζυλ Ντασσέν και τη Μελίνα Μερκούρη με την ασυνέπειά του στα γυρίσματα του φιλμ, πέρασε προσωπική κρίση ένα διάστημα.

Η ταινία, το τραγούδι, το Όσκαρ, όλα αυτά του θύμιζαν τον πρόωρα χαμένο έρωτα με τον Νικολινάκο «που μετά από την τρικυμία και το πάθος, κατέληξε σε άτακτη φυγή» σύμφωνα με τον ίδιο το Μάνο.

«Μισώ την ταινία και κυρίως το τραγούδι, πιο πολύ από  τις αμαρτίες μου, είναι όλα αυτά ταυτισμένα με μια προδοσία μέσα μου» εξομολογήθηκε στον Ιωάννη Γεωργάκη.

«Ήθελε να τα ξεχάσει όλα αυτά γρήγορα και για το λόγο αυτό φερόταν έτσι ένα διάστημα»  ήταν το σχόλιο του Advocate.

Διαβάστε ακόμη: