Απαλλακτική είναι η πρόταση του αρμόδιου εισαγγελέα προς το δικαστικό συμβούλιο σχετικά με την εμπλοκή του ηθοποιού, Νικόλα Στραβοπόδη, στην σεξουαλική κακοποίηση του Δημήτρη Άνθη. Υπενθυμίζεται ότι ο Άνθης είχε μηνύσει τον νεαρό ηθοποιό για βιασμό ο οποίος φέρεται να έλαβε χώρα το 2006. Ωστόσο με κατάθεσή του στην ανακρίτρια ισχυρίσθηκε ότι τελικά σημειώθηκε έναν χρόνο νωρίτερα και συγκεκριμένα το 2005!

Από την πλευρά του, από την πρώτη στιγμή, ο Νικόλας Στραβοπόδης έκανε λόγο για κακόβουλη κίνηση από μέρος του Άνθη επισημαίνοντας ότι επρόκειτο για συνεναιτική ερωτική συνεύρεση μεταξύ δυο ενήλικων ανδρών. Με συνέντευξή του ,είχε αντικρούσει την μήνυση που είχε κατατεθεί σε βάρος του, υποστηρίζοντας ότι ο Άνθης στο πρόσωπό του ενδεχομένως να έβλεπε κάποιον άλλον που τον είχε κακοποιήσει σε παιδική ηλικία. Μάλιστα μετά την ανάκληση από την μεριά Άνθη σε ότι αφορά το χρονικό σημείο που συνέβη η συγκεκριμένη πράξη και την τυπική κλήση που εκδόθηκε από την αρμόδια ανακρίτρια, ο Νικόλας Στραβοπόδης κατέθεσε μήνυση ζητώντας την ποινική δίωξη του μέχρι τότε καταγγέλλοντος.

Απαλλαγή

Σύμφωνα με  πληροφορίες  η εισαγγελική πρόταση του κ. Πασχάλη προς το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο είναι απαλλακτική. Σε επικοινωνία της ιστοσελίδας με τον πληρεξούσιο δικηγόρο του Νικόλα Στραβοπόδη, κ. Εμμανουήλ Ροδουσάκη, ο έμπειρος ποινικολόγος δήλωσε: “Με όση ανακούφιση είχαμε δεχτεί την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος του κ. Στραβοπόδη από τον κ. Σπυρόπουλο ως τη μόνη δικονομική ευκαιρία για την απόδειξη της αλήθειας, με άλλη τόση ανακούφιση δεχόμαστε την απαλλακτική πρόταση του εισαγγελέα κ. Πασχάλη για την απαλλαγή του κ. Στραβοπόδη. Η αλήθεια πολλές φορές μπορεί να αργήσει να αποδειχθεί αλλά στο τέλος πάντα λάμπει”.

Το μπαρ

Κομβικό σημείο στην υπόθεση είναι ένα μπαρ στο κέντρο της Αθήνας όπου έγινε η γνωριμία των δύο ανδρών. Κι αυτό γιατί ο καταγγελλόμενος υποστηρίζει πως την εποχή στην οποία αναφέρεται στη μήνυσή του ο Δημήτρης Ανθης, το συγκεκριμένο μαγαζί είχε βάλει λουκέτο, περισσότερο από ένα χρόνο πριν. Χαρακτηριστικά, ο Ανθης αναφέρει στη μήνυσή του: «Την άνοιξη του 2006 ήμουν τότε 22 ετών, σύχναζα σχεδόν καθημερινά στο καφέ μπαρ με την επωνυμία Dadde, που βρίσκονταν στην περιοχή του Πύργου Αθηνών όπου εργαζόταν ο αδερφός μου ως σερβιτόρος. Στο ίδιο καφενείο εργαζόταν και ο μηνυόμενος επίσης ως σερβιτόρος. Μεταξύ μας αναπτύχθηκε κοινωνική γνωριμία. Μου ανέφερε ότι φοιτούσε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και ότι ονειρευόταν να κάνει σταδιοδρομία ως ηθοποιός. Σε συζητήσεις μας συνεχώς υπερηφανευόταν για τις γνωριμίες του με πολύ σημαντικά πρόσωπα του θεατρικού κόσμου και πως είχε ιδιαίτερη σχέση με τον δάσκαλο του στη σχολή, τον οποίο μου κατονόμασε, ο οποίος είχε εκτιμήσει το ταλέντο του και του είχε υποσχεθεί να τον υποστηρίξει στα πρώτα του επαγγελματικά βήματα και να τον αναδείξει ως ηθοποιό».

Η Απολογία

Στην απολογία του στους αστυνομικούς, ο ηθοποιός Νικόλας Στραβοπόδης είχε αντικρούσει τα λεγόμενά του υποστηρίζοντας πως «Το εν λόγω μαγαζί με έδρα την οδό Σινώπης και Ευήνου στον Πύργο Αθηνών με τίτλο Dadde, στο οποίο εργαζόταν ο αδερφός του εγκαλούντος και εγώ, έχει κλείσει και σταματήσει την οποιαδήποτε επιχειρηματική του δραστηριότητα από τις 31 Μαρτίου του 2005. Αυτό προκύπτει από τα έγγραφα που σας προσκομίζω. Επίσης φαίνεται από τα έγγραφα ότι εγω εργάστηκα στην επιχείρηση ως σερβιτόρος από τα τέλη Σεπτεμβρίου του 2004 έως τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους και ποτέ άλλοτε. Ως προς την εργασία μου, δηλώνω από την 1.12.2005 – 30.4.2006 εργαζόμουν ως ταξιθέτης στο θέατρο Χορν. Το δε, ωράριο μου ήταν 20:00 – 00:30 και παράλληλα φοιτούσα στο 3ο έτος της σχολής του Εθνικού Θεάτρου με υποχρεωτικές παρακολουθήσεις από τις 10:00 -19:45 και τρέχοντας πήγαινα να ξεκινήσω την εργασία μου ως ταξιθέτης». Στη συνέχεια, ο Νικόλας Στραβοπόδης αναφέρεται στη γνωριμία στο συγκεκριμένο μπαρ με τον Ανθη: «Με τον εγκαλούντα γνωρίστηκα από τις πρώτες ημέρες της εργασίας μου στο μπαρ στο οποίο ήταν τακτικός θαμώνας. Ενα βράδυ στα τέλη Οκτωβρίου του 2004 με ανέμενε έξω από το μαγαζί και μου ζήτησε να πάμε να περπατήσουμε μαζί. Εγώ δέχτηκα και κατηφορίσαμε τη λεωφόρο Αλεξάνδρας. Περπατούσαμε κοντά στη μια ώρα και συζητούσαμε για την Ολυμπιάδα και το πόσο θα έχει αλλάξει η Αθήνα μετά τους Aγώνες».

Ο «βιασμός»

Μια διαφορετική εικόνα παρουσιάζουν οι δύο πλευρές και για τα όσα συνέβησαν στο σκοτεινό δωμάτιο του διαμερίσματος. Ο Δημήτρης Ανθης περιγράφει: «Στάθηκα στη μέση του δωματίου περιμένοντας τα ανάψει τα φώτα. Αντί για αυτό, ξαφνικά, όλως αιφνιδιαστικά, χωρίς να έχει προηγηθεί οποιαδήποτε συζήτηση μεταξύ μας, όρμησε πάνω μου, από πίσω στα σκοτεινά, με έσπρωξε με μεγάλη βία και με ξάπλωσε μπρούμυτα στο κρεβάτι, γύρισε και τα δύο χέρια μου στην πλάτη μου και με ακινητοποίησε με το σωματικό του βάρος και τη μυική του δύναμη η οποία ήταν πολύ υπέρτερη της δικής μου διότι είμαι μικρόσωμος, εντελώς αγύμναστος, και εκείνο τον καιρό και ιδιαίτερα αδύναμος ζύγιζα περί τα 50 κιλά».

Ο Στραβοπόδης απαντά με φωτογραφίες, υποστηρίζοντας ότι εκείνη την εποχή ήταν και εκείνος πολύ αδύνατος και λεπτός για να ακινητοποιήσει έναν άνδρα. «Αναφέρει ο εγκαλών στο σημείο που περιγράφει το δήθεν περιστατικό της ακινητοποίησής του από εμένα και συγκεκριμένα όσον αφορά στη σωματική μου διάπλαση που λέει χαρακτηριστικά ότι “ήταν πολύ υπέρτερη της δικής μου”, προσκομίζω φωτογραφίες από όταν ήμουν 20 χρόνων και παρακαλώ κρίνετε εσείς τη σωματική μου διάπλαση».

Στη συνέχεια, κόντρα και διαφορετική περιγραφή υπάρχει και για τη στιγμή της κακοποίησης. Ο μηνυτής, μεταξύ άλλων, που λόγω της σκληρότητας των πράξεων και των περιγραφών δεν είναι δυνατόν να δημοσιοποιηθούν, καταλήγει: «Ταυτόχρονα με έβριζε χυδαία και με απειλούσε, σαν έμπειρος εγκληματίας, ότι αν φωνάξω δεν θα βγω ζωντανός από εκεί μέσα. Αφού ολοκλήρωσε την πράξη της διείσδυσης με όλο του το χέρι, με εμένα να σφαδάζω από πόνο, με βίασε εισάγοντας και το γεννητικό του όργανο στο σώμα μου». Σε αυτό το σημείο η απάντηση του Νικόλα Στραβοπόδη είναι έμμεση αφού αναφέρει ότι «το μόνο το οποίο θέλω να σχολιάσω και συνδέεται απόλυτα με το προφίλ και την αξιοπιστία του εγκαλούντος είναι το εξής. Ενώ στο κείμενο της συνέντευξης αναφέρει ότι μέχρι τη δική μας σεξουαλική επαφή δεν είχε καμία άλλη, λίγες γραμμές παρακάτω αναφέρει ότι υπέστη σεξουαλική κακοποίηση από συγγενικό του πρόσωπο στα δέκα του μόλις χρόνια. Είναι τραγικό, το σέβομαι και τον λυπάμαι και για αυτό του συμπαραστέκομαι. Ομως στο πρόσωπό μου δεν μπορώ να δεχτώ τον ρόλο του μισητού του συγγενή και αδυνατώ να υπεισέλθω στην ψυχοσύνθεση και στο γιατί επέλεξε να προβεί σε αυτό το μνημείο ψεύδους σε βάρος μου καθόσον εκτιμώ ότι αυτό αποτελεί αντικείμενο άλλης επιστήμης».