Ψηφιακά avatar βάδισαν στην πασαρέλα για την παρουσίαση της κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022 του Jonathan Simkhai στον ψηφιακό κόσμο της Second Life, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης. Στο show παρουσιάστηκαν δέκα κρεασιόν από την τελευταία κολεξιόν στον πραγματικό κόσμο του σχεδιαστή μόδας που είχαν μετατραπεί σε ψηφιακά ενδύματα τα οποία φορούσαν χαρακτήρες της online πλατφόρμας ωσάν να ήταν μοντέλα.
Μετά την έναρξη της πώλησής τους σε χρήστες της Second Life, οι οποίοι με τις κρεασιόν μπορούν να «ντύσουν» τα δικά τους avatar, έξι από αυτές δημοπρατήθηκαν ως NFTs για χρήση σε άλλα τρισδιάστατα ψηφιακά περιβάλλοντα.
Την επομένη της εκδήλωσης στον εικονικό κόσμο, ο Simkhai, αντί να σκηνοθετήσει ένα πραγματικό ντεφιλέ, παρουσίασε στη Νέα Υόρκη τη φυσική κολεξιόν σε δημοσιογράφους και αγοραστές κατόπιν ραντεβού. «Πραγματικά, ήθελα να σπάσω τον πάγο και να ανακαλύψω αυτόν τον κόσμο και να εκθέσω τον πελάτη μου σε αυτόν και να αποκτήσω επίσης έναν καινούργιο πελάτη» είπε ο Simkhai, μιλώντας στο Vogue. «Δεν ήταν το ότι έκανα το ένα αντί για το άλλο· ήταν τα συνηθισμένα, αλλά με μια επιπλέον διασκεδαστική νότα».
Την εκδήλωση της Second Life οργάνωσε η Everyrealm, η «metaverse υπεύθυνος ανάπτυξης ακινήτων», η οποία είχε και την ευθύνη του σχεδιασμού του σκηνικού για την παρουσίαση.
Το σκηνικό ήταν μια παραδοσιακή σε γκρι χρώμα πασαρέλα, περιβεβλημένη από ρηχές λιμνούλες. Τα avatar βάδισαν σε αυτή την υπερυψωμένη πλατφόρμα, επιδεικνύοντας εικονικά ενδύματα που είχε σχεδιάσει για τον Simkhai ο ψηφιακός οίκος μόδας Blueberry, ο οποίος πήρε πραγματικά φορέματα από την κολεξιόν Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022 και με το ίδιο λογισμικό με το οποίο σχεδιάζονται βιντεοπαιχνίδια δημιούργησε από αυτά 3D μοντέλα