Πέρα από το εργοστάσιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων που θα ανεγερθεί σε κάποια περιοχή της ηπειρωτικής Ελλάδας, υπάρχουν πλάνα και για ανεξάρτητη εγχώρια παραγωγή. Στο επενδυτικό σχήμα θα μετέχουν όμιλοι από το χώρο της ενέργειας και των κατασκευών, ενώ η κρατική συμμετοχή θα αφορά κυρίως πριμοδοτήσεις και μία εσαεί βιομηχανική δραστηριότητα πλήρως απαλλαγμένη από φορολογικές επιβαρύνσεις. Προς το παρόν επικρατεί άκρα μυστικότητα, αλλά έχει διαρρεύσει η τοποθεσία που θα ανεγερθεί η γραμμή παραγωγής με στόχο τα 15.000 ηλεκτρικά city-cars το χρόνο που θα προορίζονται τόσο για αστική, αλλά κυρίως για νησιωτική χρήση λόγω της πολύ υψηλής ζήτησης από τουρίστες της Βόρειας Ευρώπης.
Έτσι, η Γυάρος, το γνωστό ως τόπος εξορίας Κυκλαδονήσι, είναι αυτή που επιλέχθηκε για την ανέγερση του πρώτου εργοστασίου EV στην Ελλάδα. Ο λόγος που επιλέχθηκε η Γυάρος είναι επειδή το νησί είναι απομονωμένο και έτσι θα υπάρχει περιορισμένο ρίσκο βιομηχανικής κατασκοπείας, ενώ και ο έρημος τόπος θα αποκτήσει ζωή και κατοίκους. Παράλληλα τα «οικόπεδα» θα αποκτήσουν τρελή αξία).
Ταυτόχρονα, η Γυάρος βρίσκεται σε μεγάλη απόσταση από την Αστυπάλαια όπου η Volkswagen θα δημιουργήσει ένα πάρκο με ηλεκτρικά αυτοκίνητα με στόχο την απεξάρτηση από τα συμβατικά οχήματα. Όσο για τις ενεργειακές απαιτήσεις του εργοστασίου από αυτό το καλοκαίρι θα εγκατασταθούν μονάδες ΑΠΕ (ανεμογεννήτριες, φωτοβολταϊκά) ώστε η πλήρης λειτουργία του να έχει μηδενικό αποτύπωμα CO2. Μια ακόμα παγκόσμια πρωτιά!