Οι κυκλοφορίες των -ημερήσιων και εβδομαδιαίων – εφημερίδων έχουν συρρικνωθεί, η απήχηση τους είναι πλέον περιορισμένη, ο ρόλος τους στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης δεν είναι τόσο σημαντικός όσο στο παρελθόν.

Αυτό όμως δεν αποθαρρύνει παλιούς και φερέλπιδες νέους εκδότες.

Άλλωστε, καθώς η χώρα μπαίνει σε προεκλογικό περίοδο και είναι πολύ πιθανόν να ακολουθήσουν διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις, αυξάνεται το ενδιαφέρον πολιτικών παραγόντων και επιχειρηματιών για media που μπορεί να αποτελέσουν χρήσιμα “εργαλεία”.

Ενώ στο παρασκήνιο εντείνονται οι διεργασίες για τη συγκρότηση πολιτικοεκδοτικών συμμαχιών, νέο εκδοτικό εγχείρημα ξεκινά ο όμιλος του Γιάννη Κουρτάκη, στον οποίο ανήκουν η εφημερίδα “Παραπολιτικά” και ο ομώνυμος ραδιοφωνικός σταθμός.

Έτσι, από τη Δευτέρα βρίσκεται στα περίπτερα η νέα “Απογευματινή”.

Η εφημερίδα είχε διακόψει την έκδοσή το 2010 και το περασμένο καλοκαίρι ο τίτλος της περιήλθε σε εταιρεία του ομίλου Κουρτάκη.

Η ιστορική εφημερίδα κυκλοφορεί καθημερινά, ενώ έχει επιπλέον ξεχωριστό κυριακάτικο φύλλο με πολλά ένθετα.

Επικεφαλής του εγχειρήματος της νέας «Απογευματινής» είναι ο δημοσιογράφος Χρήστος Μουλίνος, ενώ ο Γιάννης Κουρτάκης θα έχει μόνον υψηλή εποπτεία.

Η εφημερίδα βγαίνει με Διευθυντή Έκδοσης τον Δημήτρη Φραγκουλιώτη και σύμβουλους έκδοσης τους Μενέλαο Τασιόπουλο και Παναγιώτη Σιάνη.

Αρχισυντάκτης πολιτικού είναι ο Γιώργος Κατσίγιαννης, αρχισυντάκτης ρεπορτάζ η Κλαίρη Τζωρτζάκη, αρχισυντάκτης Διεθνών θεμάτων η Βίκυ Δέμου και Αrt Director η Ειρήνη Ματέρη.

Διαβάστε ακόμη: