Μετά από την τεράστια επιτυχία της σειράς Squid Game του Netflix, η εταιρία αποφάσισε να ανοίξει μια καθηλωτική διαδραστική εμπειρία στο Λος Άντζελες με την ονομασία Squid Game: The Trials, που προσφέρει έναν ζωντανό διαγωνισμό υψηλής έντασης για τους συμμετέχοντες, συνδιαστικά με μια «νυχτερινή αγορά» με κορεάτικα φαγητά, ποτά, ένα κατάστημα Squid Game και φωτογραφίσεις.

Η σεφ Katianna Hong, του κορεατικο-αμερικανικού εστιατορίου YANGBAN, επιμελείται τις προσφορές τροφίμων και ποτών.

Η εμπειρία θα είναι διαθέσιμη στο συγκρότημα Television City στις 6 Δεκεμβρίου, ενώ η αγορά των εισιτηρίων θα ξεκινήσει στις 11 Οκτωβρίου. Τα εισιτήρια θα ξεκινούν από 39 δολάρια, ενώ η εμπειρία θα είναι διαθέσιμη από Τετάρτη έως Κυριακή.

Σύμφωνα με το Netflix, τους συμμετέχοντες θα υποδέχεται ο «Front Man», ο μασκοφόρος κακός της σειράς, προτού αντιμετωπίσουν «μια σειρά από έξι κλιμακούμενες προκλήσεις, συγκεντρώνοντας πόντους καθώς προχωράτε», σύμφωνα με μια ανάρτηση στο blog του Josh Simon, αντιπροέδρου του Netflix για τα καταναλωτικά προϊόντα. «Ο τελικός νικητής χρειάζεται ατσάλινα νεύρα, πονηρή στρατηγική και μια δόση τύχης».

Το Netflix έχει καταστήσει τις ζωντανές καθηλωτικές εμπειρίες στρατηγική προτεραιότητα, καθώς έχει προσπαθήσει να δημιουργήσει φανατισμό μεταξύ ορισμένων από τα βασικά franchise του.

Ο γίγαντας του streaming έχει ήδη δημιουργήσει ζωντανές εμπειρίες βασισμένες στο Bridgerton, το Stranger Things και το Money Heist σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες- και νωρίτερα φέτος άνοιξε ένα pop-up restaraunt στο Λος Άντζελες με την ονομασία Netflix Bites, με κουζίνα από σεφ που εμφανίζονται στο πρόγραμμά του.

 

 

Διαβάστε ακόμη: