H Space Hellas ανακοίνωσε την πώληση της δραστηριότητας «λιανικό εμπόριο και καύσιμα» στην Epsilon Net έναντι 3 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας:
1. Στις 10.11.2023, τα Διοικητικά Συμβούλια των εταιρειών «SingularLogic Ανώνυμη Εταιρεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πληροφορικής» (στο εξής η SINGULARLOGIC), θυγατρική της SPACE HELLAS, και της [Epsilon SingularLogic Α.Ε.] (στο εξής η EPSILON SINGULARLOGIC), θυγατρική της εταιρείας EPSILON NET A.E. (στο εξής η EPSILON NET), αποφάσισαν την εκκίνηση της διαδικασίας για την απόσχιση του κλάδου παροχής υπηρεσιών και πωλήσεων ολοκληρωμένων συστημάτων σε επιχειρήσεις λιανικής και καυσίμων της SINGULARLOGIC (στο εξής ο «Κλάδος R&F») και την εισφορά του στην EPSILON SINGULARLOGIC, έναντι της έκδοσης νέων μετοχών της EPSILON SINGULARLOGIC (στο εξής οι Νέες Μετοχές) προς τη SINGULARLOGIC, σύμφωνα με τις εφαρμοστέες διατάξεις του Ν. 4601/2019 και των άρθρων 52 επ. του Ν. 4172/2013, με ημερομηνία ισολογισμού μετασχηματισμού την 31.10.2023 (στο εξής η Απόσχιση).
2. Περαιτέρω, συμφωνήθηκε όπως, κατόπιν της ολοκλήρωσης της Απόσχισης, η SINGULARLOGIC πωλήσει και μεταβιβάσει τις Νέες Μετοχές στην EPSILON NET (στο εξής η Πώληση), έναντι συμφωνημένου τιμήματος €3.000.000 καταβλητέου σε μετρητά (στο εξής το Τίμημα).
3. Για τους σκοπούς της διαπίστωσης της αξίας του Κλάδου R&F στο πλαίσιο της Απόσχισης και του δικαίου και εύλογου του Τιμήματος στο πλαίσιο της Πώλησης, ορίστηκε η ελεγκτική
εταιρεία ACTION AUDITING Ανώνυμη Εταιρεία Ορκωτών Ελεγκτών Λογιστών.
Οι συνεργαζόμενες εταιρείες SINGULARLOGIC και EPSILON SINGULARLOGIC, μετά από τρία χρόνια στενής συνεργασίας στο συγκεκριμένο τομέα, έκριναν ότι η μεταφορά του συνόλου της δραστηριότητας του Κλάδου R&F στην EPSILON SINGULARLOGIC θα βελτιώσει συνολικά την εξυπηρέτηση των πελατών και θα μεγεθύνει εκθετικά το ήδη πολύ καλό αποτέλεσμα. Καθώς ο Κλάδος R&F συνεργάζονταν αρμονικά μέχρι σήμερα με τον αντίστοιχο κλάδο ανάπτυξης προϊόντων και υπηρεσιών ιδιοπαραγόμενου λογισμικού που κατέχει η EPSILON SINGULARLOGIC, η συγκέντρωση πωλήσεων, υποστήριξης, εξυπηρέτησης και ανάπτυξης στην ίδια εταιρεία θα βελτιώσει την εμπειρία των πελατών (Customer Experience).