Τη διάθεση λύσης για «έξυπνα» καταστήματα (Smart Retail) ανακοίνωσε η Intracom Telecom, διεθνής πάροχος τηλεπικοινωνιακών συστημάτων και λύσεων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, η συγκεκριμένη λύση ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις προκλήσεις των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου -από μικρά καταστήματα έως μεγάλες αλυσίδες- ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο τον πήχη και προσφέροντας μοναδική ψηφιακή εμπειρία στους επιχειρηματίες, τους πελάτες και τους υπαλλήλους τους.
Smart Retail
Η λύση Smart Retail της Intracom Telecom είναι εξαιρετικά ευέλικτη και επιτρέπει στα καταστήματα να αυξάνουν το μέσο όρο πωλήσεων ανά πελάτη με φυσική παρουσία, να ελαχιστοποιούν το κόστος λειτουργίας, να βελτιστοποιούν τη διαχείριση των αποθεμάτων, να αυτοματοποιούν τις διαδικασίες, να υπερέχουν του ανταγωνισμού και να αυξάνουν την ικανοποίηση τόσο των πελατών όσο και των υπαλλήλων τους. Επιπρόσθετα, η λύση δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να αλληλοεπιδρούν με το κατάστημα μέσω του έξυπνου κινητού τηλεφώνου τους και παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία να αναλύει τη συμπεριφορά των πελατών, αξιοποιώντας την πληροφορία που παράγουν οι ίδιοι οι πελάτες, να διεξαγάγει στοχευμένες προωθητικές ενέργειες εντός του καταστήματος και να μειώνει σημαντικά το χρόνο αναμονής των πελατών.
Ο Νικόλαος Βελέντζας, γενικός διευθυντής του επιχειρησιακού τομέα υπηρεσιών της Intracom Telecom, ανέφερε: «Η λύση για “έξυπνα” καταστήματα αποτελεί μια καινοτόμο προσθήκη στο ευρύ χαρτοφυλάκιο “έξυπνων” λύσεων της Intracom Telecom. Αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες της αγοράς και παρακολουθώντας την καθολική διείσδυση των “έξυπνων” κινητών συσκευών στην καθημερινότητα των πολιτών, δημιουργήσαμε μια “έξυπνη” λύση που εισάγει τα καταστήματα και τις αλυσίδες καταστημάτων στην ψηφιακή εποχή, και προσφέρει πλήθος λειτουργιών που βελτιστοποιούν τη λειτουργία της επιχείρησης και την εμπειρία του πελάτη».