Κόλαφος για την γνωστή εταιρεία Skroutz που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προκαλούν οι σοβαρές καταγγελίες καταναλωτών για αγορές προϊόντων που δεν έγιναν ποτέ, παρά το γεγονός ότι πληρώθηκαν κανονικά με κάρτα. Τα τελευταία 24ωρα, δε, το χάσταταγκ «#Cancel_Skroutz» χρησιμοποιείται από πολλούς χρήστες των social media, ενώ το όλο θέμα έχει αναδειχθεί σε ένα από τα δημοφιλέστερα trend στο Twitter.

Η εταιρεία Skroutz, την οποία εδώ και χρόνια εμπιστεύονται χιλιάδες καταναλωτές, βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο καθώς από αυτές τις καταγγελίες καθίσταται πλέον σαφές ότι υπάρχει παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης για την πλατφόρμα.

Κι αυτό διότι, όπως όλα δείχνουν, μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, εξαπατούν τους πελάτες τους. Οι καταναλωτές κατά γενική ομολογία στρέφονται κατά της Skroutz γιατί αυτήν γνωρίζουν κι αυτήν εμπιστεύονται ως εταιρεία που προωθεί τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Έξαλλοι καταναλωτές, οι οποίοι μανιωδώς χρησιμοποιούν το «#Cancel_Skroutz» για να αναδείξουν την δικιά τους ιστορία στην οποία έπεσαν θύματα εξαπάτησης, μιλούν για προσπάθεια απόκρυψης απάτης και για προσβλητικές συμπεριφορές, για έλλειψη συνεργασίας από την πλευρά της Skroutz.

#Cancel_Skroutz: Σοβαρές καταγγελίες για εξαπάτηση πελατών μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας

«Η υποστήριξη της Skroutz… σφυρίζει κλέφτικα #Cancel_Skroutz» τονίζει ένας καταναλωτής.

«Πίσω από μια αγορά μπορεί να κρύβονται απατεώνες. #Cancel_Skroutz», αναφέρει άλλος.

«Το 365shop» το οποίο συνεργαζόταν με την skroutz κατακρατούσε παραγγελίες μηνών και πλέον οι υπεύθυνοι εξαφανίστηκαν. Παρ’ όλο που φαίνεται να είχαν γίνει αρνητικές κριτικές για την skroutz ποτέ δεν τις δημοσίευσε δίνοντας χρόνο στους απατεώνες», καταγγέλλει άλλος παθών.

«Το support του skroutz γενικολογεί. Συμπέρασμα, κλικ σε κατάστημα μέσω του skroutz είστε εντελώς απροστάτευτοι #Cancel_Skroutz», λέει άλλος.

#Cancel_Skroutz: Η ιστορία έχει ως εξής:

Οι καταγγελίες φαίνεται να ανέρχονται σε εκατοντάδες και αφορούν την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, γνωστή ως κατάστημα “365shop” με την οποία η διάσημη πλατφόρμα Skroutz είχε εδώ και χρόνια στρατηγική συνεργασία.

Όπως προκύπτει από πολλά ελληνικά φόρουμ, η εταιρεία λάμβανε παραγγελίες που έλεγε πως θα παραδώσει σε 4-10 ημέρες τα προϊόντα, ωστόσο αυτά δεν έφταναν ποτέ στον προορισμό τους.

Στο βίντεο που ανάρτησε στα social media ένας από τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν, περιγράφεται η ιστορία του. Όπως τονίζει ο νεαρός, παρήγγειλε μια τηλεόραση από το ηλεκτρονικό κατάστημα “365shop”, το οποίο βρίσκεται μέσα στην Skroutz. Ο νεαρός τονίζει ότι ουδέποτε θα έκανε τη σχετική αγορά αν δεν ήταν μέσω της Skroutz και για το λόγο αυτό πλέον αξιολογεί αρνητικά και καταγγέλλει την πλατφόρμα.

#Cancel_Skroutz: Σοβαρές καταγγελίες για εξαπάτηση πελατών μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας

Στην ιστορία που περιγράφει γίνεται λόγος για μια αγορά που εξοφλήθηκε αλλά που ποτέ ο ίδιος δεν παρέλαβε το προϊόν. Η “365shop” έκλεισε μάλιστα την σελίδα του και «κατέβηκε» και από το Facebook ενώ δεν απαντούσε στις κλήσεις που έκανε ο πελάτης.

Απευθυνόμενος στην Skroutz το μόνο που τον συμβούλευσαν είναι να καταθέσει μήνυση, δηλαδή να ξοδέψει κι άλλα χρήματα, κι αν θα έβρισκε το δίκιο του με την αγορά της τηλεόρασης.

Επισημαίνει δε ότι υπάρχουν δεκάδες καταναλωτές που εξαπατήθηκαν μέσω της Skroutz και από το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Ουσιαστικά και με την ανοχή της Skroutz, η εταιρεία 365shop πούλησε «αέρα» πολλών χιλιάδων ευρώ σε εκατοντάδες καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα και στη συνέχεια… εξαφανίστηκε.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι εκατοντάδες οι καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα που προχωρούν σε μηνύσεις.

Αλλά και στο παρελθόν η Skroutz έχει υποπέσει σε ατοπήματα σε βάρος καταναλωτών. Υπήρξαν περιπτώσεις όπου προϊόντα δεν έφτασαν ποτέ, άλλος πελάτης αγόρασε κινητό και παρέλαβε… πέτρες ενώ πολλές φορές ενώ έλεγαν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν τελικά αναγκάστηκαν να πληρώσουν επιπλέον.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για απάτη σε βάρος καταναλωτών που πλήρωσαν με κάρτα αλλά δεν παρέλαβαν ποτέ το προϊόν, η Skroutz ουσιαστικά αποποιείται των ευθυνών της. Με ανακοίνωση που εξέδωσε επί της ουσίας προσπαθεί να απολογηθεί για τον συνεταίρο της “365shop”, για μια συνεργασία που υποστήριζε σθεναρά στο πρόσφατο παρελθόν.

Στην ανακοίνωση, αφού αναφέρεται ότι διεκόπη η συνεργασία τους, δίνει συμβουλές στους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν και τους λέει πώς να διεκδικήσουν αποζημιώσεις, παρέχοντάς τους… συμβουλευτικές υπηρεσίες.