Η Μίλαν και η Ιντερ απέρριψαν το σχέδιο ανακατασκευής και εκσυγχρονισμού του «Σαν Σίρο», το οποίο έχει εκπονήσει ο όμιλος BTP και υποστηρίζεται από το Δήμο του Μιλάνου, όπως δήλωσε ο δήμαρχος της πόλης, Τζουζέπε Σάλα, μετά από συνάντηση που είχε με τους διοικούντες τους δύο συλλόγους.

«Παρουσίασαν λεπτομερείς τεχνικές και οικονομικές αναλύσεις και τα συμπεράσματά τους είναι ότι αυτό το έργο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με βιώσιμο κόστος και ότι δεν επιθυμούν να εμπλακούν προς αυτή την κατεύθυνση» επισήμανε ο δήμαρχος του Μιλάνου, προσθέτοντας ότι οι δύο ομάδες αντιπροτείνουν την επαναφορά του αρχικού σχεδίου, που προέβλεπε την κατασκευή νέου σταδίου, ως κοινή έδρα τους, δίπλα στο ιστορικό γήπεδο.

«Δεν ξεκινάμε από το μηδέν σε αυτό το ζήτημα, αλλά υπάρχουν αντιδράσεις από τους κατοίκους της περιοχής» υπενθύμισε ο κ. Σάλα, που ζήτησε από Μίλαν και Ιντερ να παρουσιάσουν αρκετά σύντομα ένα σχέδιο. «Η κατασκευή σταδίων στην Ιταλία δεν είναι ποτέ εύκολη υπόθεση, είναι πάντα περίπλοκη» κατέληξε ο δήμαρχος της πρωτεύουσας της Λομβαρδίας.

Την ίδια στιγμή, πάντως, οι δύο σύλλογοι του Μιλάνου προχωρούν πλάνα για την κατασκευή ιδιόκτητων γηπέδων, καθώς κρίνουν ότι το εμβληματικό, πλην “γερασμένο” «Σαν Σίρο» δεν μπορεί να εξυπηρετήσει πλέον τις ανάγκες τους. Η Μίλαν ολοκλήρωσε στις αρχές του χρόνου την αγορά μίας έκτασης στα νοτιοανατολικά προάστια της πόλης, στην περιοχή Σαν Ντονάτο Μιλανέζε, με σκοπό την ανέγερση ενός γηπέδου χωρητικότητας 70.000 θεατών. Η πρωταθλήτρια Ιντερ, με τη σειρά της, έχει «κυκλώσει» τις περιοχές Ροτσάνο και Ασάγκο, στα νότια του Μιλάνου, με στόχο επίσης την κατασκευή σταδίου 70.000 θέσεων, καθώς επίσης ενός μουσείου και αρκετών ακόμη αθλητικών εγκαταστάσεων.

Το 2026, όταν θα συμπληρώνει ακριβώς έναν αιώνα «ζωής», το «Σαν Σίρο» θα φιλοξενήσει την τελετή έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων «Μιλάνο-Κορτίνα 2026». Έχει επίσης αναλάβει τη διεξαγωγή του τελικού του Champions League του 2027, μία διοργάνωση όμως που -σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο- παραμένει ερωτηματικό, καθώς συναρτάται άμεσα από τη μελλοντική τύχη του σταδίου.

Διαβάστε ακόμη: