Έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν στη βούληση του Αλέξη Τσίπρα να λύσει το «γόρδιο δεσμό» με τα κομματικά μέσα ενημέρωσης, τα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ, καθώς η ηγεσία της Κουμουνδούρου εκτιμά πως κοστίζουν πολλά, ενώ η εμβέλειά τους είναι αντιστρόφως ανάλογη του κόστους τους.

Η εφημερίδα «Αυγή», η ηλεκτρονική της έκδοση, ο ραδιοφωνικός σταθμός «Στο Κόκκινο», αλλά και διάφορες ιστοσελίδες, όπως πχ το left, φέρεται να κοστίζουν πάνω από 3.000.000 ευρώ το χρόνο, πάνω ίσως και από τη μισή κρατική επιχορήγηση που λαμβάνει η Κουμουνδούρου, τη στιγμή που τα διαφημιστικά τους έσοδα δεν φτάνουν ούτε στα 400.000 ευρώ.

Ενώ η «Αυγή» είναι τελευταία σε κυκλοφορία και τα ποσοστά ακροαματικότητας του ΣΥΡΙΖΑ έχουν μεν ανέβει, αλλά –κατά την ηγεσία- εξακολουθούν και είναι χαμηλά.

Οι σχετικές αποφάσεις εξυγίανσης για τα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με τις πληροφορίες , θα ληφθούν ακόμα και μέσα στο Νοέμβριο, με την ηγεσία του κόμματος να ανησυχεί για τυχόν αντιδράσεις που θα υπάρξουν.

Και αυτό καθώς υπάρχουν κομματικά στελέχη που ανησυχούν ότι η προσπάθεια οικονομικής εξυγίανσης δεν είναι άσχετη με την αλλαγή φυσιογνωμίας των μέσων, ώστε αυτά να ανταποκρίνονται στα ευρύτερα ανοίγματα που σχεδιάζει η ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ.