Οι έμποροι λιανικής μπορούν πλέον να διαφημίζουν και να δέχονται προσαρμόσιμες επιλογές πληρωμής σε τέσσερα μεγάλα δίκτυα κοινωνικών μέσων. Μπορούν να προωθήσουν το “αγορά τώρα πληρωμή αργότερα (buy now pay later – BNPL)” σε ενότητες διαφημίσεων στο Facebook, Instagram, Pinterest και Snapchat. Το BNPL επιτρέπει στους αγοραστές να χωρίσουν μια συνολική αγορά σε μικρότερες πληρωμές, συχνά χωρίς τόκους, οι οποίες μπορούν να χρεωθούν σε λογαριασμό της επιλογής τους.

Με τη νέα αυτή πρακτική, οι έμποροι λιανικής μπορούν να εφαρμόσουν δεδομένα δημιουργικότητας και τιμολόγησης BNPL απευθείας σε εικόνες προϊόντων που εμφανίζονται σε διαφημιστικές καμπάνιες στις επιλεγμένες κορυφαίες κοινωνικές πλατφόρμες. Οι έμποροι λιανικής μπορούν να χρησιμοποιούν σημαντικές υπηρεσίες πληρωμών BNPL, όπως Affirm, Afterpay, Klarna, Laybuy, PayPal Credit και Zip.

Eυέλικτη προώθηση πληρωμών

Η ευέλικτη προώθηση πληρωμών επιτρέπει επίσης στους λιανοπωλητές να προσθέτουν προσαρμόσιμες επιλογές πληρωμής σε ολόκληρους τους καταλόγους προϊόντων τους, να δημιουργούν κανόνες για τον υπολογισμό των επιλογών πληρωμής για κάθε προϊόν και να ρυθμίζουν πληρωμές δόσεων με μερικά κλικ.Τα αποτελέσματα μπορεί να περιλαμβάνουν αυξημένα ποσοστά μετατροπών, αυξημένο μέγεθος καλαθιού, περισσότερα κλικ και νέους πελάτες για πρωτοβουλίες εμπορίου κοινωνικών δικτύων των λιανοπωλητών.

Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να γνωρίζουν ποια προϊόντα είναι επιλέξιμα για BNPL, να υπολογίζουν τις ακριβείς δόσεις για κάθε προϊόν, να εντοπίζουν και να χρησιμοποιούν την τιμή πώλησης (εάν πωλείται) για τον υπολογισμό δόσεων και να εφαρμόζουν διαφορετικά σχέδια για διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων. Οι εικόνες μπορούν να ενημερώνονται κάθε ώρα για να διασφαλιστεί ότι η τιμή και η διαθεσιμότητα είναι ακριβείς.

Η Macy’s

Η Macy’s έχει επίσης αναπτύξει τη πρακτική αυτή. Τους τελευταίους μήνες έχει παρουσιαστεί μια αύξηση της ζήτησης για επιλογές BNPL, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. Η εταιρεία έχει καταφέρει να προσφέρει μια απρόσκοπτη εναλλακτική λύση πληρωμής χρησιμοποιώντας το BNPL για κανάλια κοινωνικών μέσων, το οποίο της επιτρέπει να προωθεί επιλογές που παρέχουν στους πελάτες περισσότερη ευελιξία και μεγαλύτερο οικονομικό έλεγχο.

Σε αυτό το δύσκολο οικονομικό κλίμα, οι αγοραστές μειώνουν τις αγορές τους και οι μάρκες πρέπει να σκεφτούν τρόπους με τους οποίους μπορούν να μειώσουν το εμπόδιο στην αγορά. Οι ευέλικτες επιλογές πληρωμής έχουν αποδειχθεί ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσουν τις καταναλωτικές δαπάνες. Με τις νέες ευέλικτες προσφορές πληρωμών, οι έμποροι λιανικής μπορούν να προωθήσουν τις επιλογές BNPL που θα τους βοηθήσουν να κλείσουν περισσότερες πωλήσεις, ενώ βοηθούν τους καταναλωτές να κάνουν τις αγορές τους οικονομικά ευκολότερες.