Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Pop-Up Store της Porsche στην Κρήτη, προσφέροντας στους λάτρεις της μάρκας μια μοναδική ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τα μοντέλα της.
Από τις 15 έως τις 27 Οκτωβρίου, η Porsche δημιούργησε ένα σημείο συνάντησης για τους λάτρεις της αυτοκίνησης, στα δύο μεγαλύτερα αστικά κέντρα του νησιού, το Ηράκλειο και τα Χανιά.
O Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου «Μοτοδυναμική» κ. Πάρης Κυριακόπουλος, δήλωσε σχετικά:
«Η Κρήτη είναι μια περιοχή με ιστορία, πολιτισμό, κουλτούρα και ενέργεια. Θέλαμε να φέρουμε την Porsche πιο κοντά στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες μας και είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που βρισκόμαστε στο νησί σας για δύο εβδομάδες.
Το κοινό της Porsche επεκτείνεται πέρα από τις μεγάλες πόλεις και η παρουσία μας εδώ ήταν μια ξεκάθαρη επιλογή για να έρθουμε πιο κοντά στο κοινό μας, να δείξουμε την καινούρια μας γκάμα και να μιλήσουμε από κοντά για το μέλλον της Porsche και τις ιδέες μας».
Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τα εμβληματικά μοντέλα της γερμανικής φίρμας, όπως την θρυλική 911, την Cayenne, την Panamera, καθώς και τις εντυπωσιακές αμιγώς ηλεκτρικές Taycan και Macan.
Κάθε μοντέλο, με τη δική του μοναδική ταυτότητα, αναδείκνυε τις αξίες της μάρκας, συνδυάζοντας αρμονικά την τεχνολογία αιχμής, την υψηλή απόδοση και την αισθητική.
Παράλληλα, οι λάτρεις της οδήγησης είχαν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν test drives στα τελευταία μοντέλα της μάρκας, βιώνοντας την αξεπέραστη οδηγική απόλαυση που προσφέρει η γερμανική μάρκα, μετατρέποντας κάθε διαδρομή σε ένα αξέχαστο ταξίδι.
Στο πλαίσιο του Pop-Up Store, οι κάτοχοι Porsche είχαν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από δωρεάν διαγνωστικούς ελέγχους για τα οχήματά τους, προσφέροντας μια εξατομικευμένη φροντίδα για τις ανάγκες τους.
Παράλληλα, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με εξειδικευμένους συμβούλους πωλήσεων της Porsche, οι οποίοι ήταν διαθέσιμοι να απαντήσουν σε κάθε ερώτηση και να παρέχουν πολύτιμες συμβουλές σχετικά με την πρωτοποριακή τεχνολογία και τα μοναδικά χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας.