Η Porsche αποκάλυψε την κορυφαία και πιο ισχυρή έκδοση της Cayenne, με 740 συνολικά ίππους και 950 Nm ροπής!

Για την επίτευξη αυτών των τιμών, η Porsche προέβη σε αναβάθμιση των μηχανικών και ηλεκτρικών μερών της κορυφαίας, Plug-in Hybrid έκδοσης, με αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος κατά 60 άλογα του θερμικού V8 των 4.0 λίτρων υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα και την αύξηση της ισχύος του ηλεκτροκινητήρα κατά 42 ίππους, με τη συνολική απόδοση να φτάνει τους 740 ίππους, έναντι 670 ίππων της προηγούμενης έκδοσης.

Ο συνδυασμός των βελτιώσεων προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις που ζηλεύουν καθαρόαιμα supercars, αφού τα πρώτα 100 χλμ./ώρα καλύπτονται από στάση σε 3,7 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 χλμ./ώρα. Εκτός όμως από τις απόλυτες επιδόσεις, είναι βελτιωμένη και η καθημερινή χρήση με την αύξηση της χωρητικότητας της μπαταρίας και κατά συνέπεια της αύξησης της αυτονομίας.

Οι 25.9 kWh της μπαταρίας προσφέρουν μέχρι και 82 χλμ. αυτονομίας με τη χρήση μόνο του ηλεκτροκινητήρα, κάτι που σημαίνει πως η πλειοψηφία των καθημερινών μετακινήσεων είναι εφικτή, χωρίς τη χρήση του θερμικού κινητήρα. Παράλληλα, χάρη στον ενσωματωμένο φορτιστή των 11 kW, μειώνεται ο χρόνος φόρτισης, στις 2,5 ώρες, είτε σε κατάλληλο οικιακό φορτιστή, είτε σε σταθμό φόρτισης.

Η νέα Cayenne Turbo E Hybrid διατίθεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, την κλασική και την coupe, με τον εξοπλισμό τους να περιλαμβάνει ρυθμιζόμενη αερανάρτηση με νέα τεχνολογία δύο θαλάμων – δύο βαλβίδων. Αυτό επιτρέπει μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων μεταξύ των θέσεων Sport και Comfort, ανάλογα τις επιθυμίες του οδηγού. Στον βασικό εξοπλισμό ανήκει πλέον και το σύστημα Porsche Torque Vectoring Control, που ρυθμίζει την κατανομή της ροπής μεταξύ των πίσω τροχών.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται το Porsche Dynamic Chassis Control, με τις ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους και το σύστημα τετραδιεύθυνσης. Για όσους επιθυμούν το κάτι παραπάνω, υπάρχει και το πακέτο GT, που περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω, με την προσθήκη κεραμικών φρένων, ζάντες ελαφρού κράματος 22 ιντσών, πινελιές από ανθρακονήματα στο αμάξωμα και εξάτμιση από τιτάνιο.

Οι εξατμίσεις από τιτάνιο, οι ζάντες των 22 ιντσών και τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα, συνθέτουν το πακέτο GT της Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid

Οι προσθήκες αυτές επιφέρουν και μικρή βελτίωση στις επιδόσεις της Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe GT, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε 3.6 δευτ. και την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα, φτάνοντας τα 305 χλμ./ώρα.

Οι τρεις εκδόσεις της νέας Cayenne Turbo Ε-Hybrid είναι διαθέσιμες για παραγγελία με τις τιμές να ξεκινούν στη γερμανική αγορά από τα 176.324€ για την κλασική και από τα 179.775€ για την coupe έκδοση. Η Cayenne Turbo E-Hybrid με το πακέτο GT ξεκινά από τα 208.454€ στη Γερμανία, με τη διαθεσιμότητά της ωστόσο να περιορίζεται εκείνες τις αγορές που λόγω περιορισμών δεν διατίθεται η Turbo GT, στις οποίες περιλαμβάνεται η πλειοψηφία των ευρωπαϊκών χωρών, καθώς και των κυριότερων ασιατικών, όπως της Ιαπωνίας, της Ταϊβάν του Χονγκ Κονγκ και της Σιγκαπούρης.

Διαβάστε ακόμη: