αναπαραστάσεις της επόμενης μέρας.
Τα τελευταία χρόνια, η καλλιτέχνης, πειραματίζεται με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης (A.I.) δημιουργώντας εικόνες που δεν είναι εύκολο να απαντηθούν στην καθημερινή ζωή, προκειμένου να αναδείξει και να σχολιάσει τους σύγχρονους τρόπους αντίληψης της πραγματικότητας και της καλλιτεχνικής παραγωγής μέσα από ψηφιακά περιβάλλοντα.
Στην καινούργια της δουλειά, η αφήγηση είναι χρονικά πολυεπίπεδη, η ταχύτητα του χρόνου είναι
απροσδιόριστη, ενώ οι λεπτομέρειες δημιουργούν έντονες εικόνες: αν-οίκεια περιβάλλοντα ουτοπίας και
δυστοπίας, ένα αύριο στο οποίο τα έξυπνα κτίρια υψώνονται σαν παρωχημένα αρχιτεκτονήματα και κάτοικοι τρέχουν σαν «μαγικά άβαταρ» προς άγνωστη κατεύθυνση, ή άλλοτε στέκουν ακίνητοι, ακατάστατοι, εγκλωβισμένοι, συναισθηματικοί και υπερβολικά ανθρώπινοι.
νοημοσύνης στην τέχνη- αν η χρήση της είναι ένα «χακάρισμα», μία ακόμα τάση (hype), μία συντόμευση ή μια νέα εργαλειοθήκη για τους καλλιτέχνες, θέτοντας ερωτήματα σχετικά με τον αντίκτυπό της στην καλλιτεχνική δημιουργία (έμπνευση, ιδέα, πρωτοτυπία, αυθεντικότητα κ.ο.κ.). Υπεραμυνόμενη της πολλαπλότητας και της ιδιαιτερότητας που μας συνδέει με τις μηχανές, η Τσουκάτου επωφελείται από την -για την ώρα- περιορισμένη ανάγνωση της τεχνολογίας A.I. για τις εσωτερικές, ανθρώπινες αναζητήσεις που συνδέονται με τους συλλογικούς μας φόβους και φιλοδοξίες, και δημιουργεί αντιφατικές εικόνες για τα μικρά πράγματα που συνθέτουν μια ζωή που δεν υπήρξε ακόμα.
Διαβάστε ακόμη:
- Κυριάκος Μητσοτάκης: «Πιστεύω ότι υπάρχουν δύο φύλα, το αρσενικό και το θηλυκό»
- Το Colpo grosso με την έκταση των 93 στρεμμάτων στο Καλό Λιβάδι
- Ένα ελληνικό νησί στους 10 ανερχόμενους προορισμούς του πλανήτη για το ’25
- Ο Τραμπ προαναγγέλλει δασμούς και σε ευρωπαϊκές χώρες – «Η ΕΕ είναι πολύ κακή μαζί μας»