Στο οργανωμένο λιανεμπόριο του Ντουμπάι κατάφερε να διεισδύσει η Πίνδος, καθώς οι προσπάθειες ετών απέδωσαν καρπούς συνεργασίας τη φετινή χρονιά και ύστερα από μια ολοκληρωμένη στρατηγική επαφών οι καταναλωτές μπορούν να βρίσκουν τα προϊόντα ΠΙΝΔΟΣ στα ράφια των ψυγείων της Union Co-Operative Society Hypermarket.

Η Union Coop είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτικός συνεταιρισμός στην περιοχή των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με 27 καταστήματα.

Διαθέτει, επίσης, επτά εμπορικά κέντρα: Al Warqa City Mall, Etihad Mall, Al Barsha Mall, Al Barsha South Mall, Nad Al Hamar Center, Al Nahda και Motor City.

Ο συνεταιρισμός προχώρησε, επίσης, στην ίδρυση αλυσίδας καταστημάτων με το brand, Coop.

Στα ψυγεία της αλυσίδας τοποθετήθηκαν τα εξής προϊόντα, τα οποία είναι από ελευθέρας βοσκής κοτόπουλο: γύρος, burger, nuggets, κοτομπουκιές και μπιφτέκι.

Ξεκίνημα από την Kibsons

Στην πρώτη φάση επέκτασης στο κρατίδιο των Hνωμένων Αραβικών Εμιράτων, η Πίνδος ξεκίνησε πουλώντας τα προϊόντα της μέσω του ηλεκτρονικού σούπερ μάρκετ, Kibsons.

Αφορά προϊόντα από κοτόπουλο ελευθέρας βοσκής και πιο συγκεκριμένα: ολόκληρο κοτόπουλο, κοτομπουκιές, γύρος, μπιφτέκι χειροποίητο, burger, nuggets Ταυτόχρονα, Κατάρ και Σαουδική Αραβία είναι χώρες-στόχος για την ΠΙΝΔΟΣ και στο πλαίσιο αυτό γίνονται επαφές.

Chicken Gourmet

Η εταιρεία παρουσίασε στην Gulfood 2024 τα νέα της προϊόντα, που παρουσιάστηκαν στα τέλη του περασμένου έτους στην Ελλάδα και υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς και η νέα σειρά Chicken Gourmet, η τοποθέτηση των οποίων ξεκίνησε στην ΑΒ Βασιλόπουλος και το επόμενο διάστημα θα έχουν παρουσία στα ράφια και των υπολοίπων αλυσίδων.

Εξαγωγές

Αξίζει να αναφέρουμε ότι οι εξαγωγές της Πίνδος ανέρχονται σήμερα περίπου σε 8%-10% του συνολικού της τζίρου. Βασικοί προορισμοί είναι χώρες των Βαλκανίων, ενώ επίσης στέλνονται προϊόντα σε Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Κύπρο κ.ά.

Διψήφια ανάπτυξη και των όγκων

Η περσινή χρονιά εκτιμάται ότι έκλεισε με σημαντική ανάπτυξη της τάξης του 18%, με τον συνολικό τζίρο να προσεγγίζει τα επίπεδα των €400 εκατ. Μάλιστα κοντά σε διψήφια ποσοστά, πέριξ του 10%, κινήθηκαν οι όγκοι, δείγμα της αυξημένης ζήτησης των καταναλωτών για προϊόντα κοτόπουλου, καθώς είναι πιο υγιεινό, νόστιμο αλλά και οικονομικό σε σχέση με άλλα κρέατα. Παράλληλα, βελτιωμένη ήταν η κερδοφορία της Πίνδος, καθώς ήταν βελτιωμένη η εικόνα στην πλευρά των εξόδων.

Επενδυτικό πλάνο

Φέτος ολοκληρώνεται το πενταετές επενδυτικό πρόγραμμα που έφθασε στα επίπεδα των€40-€45 εκατ. Και πλέον σχεδιάζεται το επόμενο πενταετές πλάνο, προκειμένου να ισχυροποιηθεί περαιτέρω η Πίνδος σε ό,τι αφορά τον μηχανολογικό εξοπλισμό, τις γραμμές παραγωγής και τις κτιριακές εγκαταστάσεις.

Στον σχεδιασμό του Συνεταιρισμού είναι και η δημιουργία μονάδας βιοαερίου τελευταίας τεχνολογίας με στόχο την απορρόφηση και διαχείριση των αποβλήτων, στο πλαίσιο της φιλοπεριβαλλοντικής πολιτικής που ακολουθεί η Πίνδος.

Το έργο ύψους €12 εκατ. βρίσκεται στο στάδιο της μελέτης από πλευράς τεχνολογίας και αδειοδοτήσεων για την έγκριση του βιοαερίου.

Η μονάδα αναμένεται να κατασκευαστεί σε όμορο με τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις του συνεταιρισμού (πτηνοσφαγείο) οικόπεδο, το οποίο έχει ήδη περιέλθει στην ιδιοκτησία του.

Διαβάστε ακόμη: