Το πιο ισχυρό Peugeot παραγωγής είναι το 508 PSE, με τα αρχικά να παραπέμπουν στο Peugeot Sport Engineered, το τμήμα που βρίσκεται πίσω από τις ειδικές εκδόσεις των γαλλικών αυτοκινήτων. Ο λόγος που καθιστά το 508 PSE το πιο ισχυρό μοντέλο, με σήματα τον βασιλιά της ζούγκλας, είναι τα 360 άλογα, όπου θα αναλύσουμε πιο κάτω τα περί ιπποδύναμης και κιβωτίων.

Όμως το 508 PSE το τελευταίο διάστημα γράφει συνεχώς χλμ. στο ψηφιακό κοντέρ, στη θρυλική πίστα του Λε Μαν. Εκεί όπου διεξάγεται ο 24ωρος αγώνας, ο ένας δηλαδή από τους τρεις θρυλικούς αγώνες του πλανήτη. Οι άλλοι δύο είναι το Γκραν Πρι του Μόντε Κάρλο και ο άλλος τα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης.

Γιατί «βρίσκεται», όμως, συνεχώς το 508 PSE στην πίστα του Λε Μαν;

Η Peugeot το 2022 επιστρέφει στις 24 Ώρες του Λε Μαν στη μεγαλύτερη κατηγορία με αυτοκίνητο που φέρει υβριδική τεχνολογία, το οποίο ετοιμάζεται πυρετωδώς στα άδυτα της Peugeot Sport.

Έτσι, λοιπόν, μας δίνει ένα μήνυμα που έχει να κάνει με την επιστροφή της.

Να θυμίσουμε ότι η Peugeot έχει κατακτήσει τη νίκη στις 24ώρες του Λε Μαν τις χρονιές 1992 (με οδηγούς Derek Warwick, Yannick Dalmas, Mark Blundell), 1993 (Geoff Brabham, Christophe Bouchut, Eric Helary), 2009 (David Brabham, Μarc Gene, Alex Wurz).

Ας γνωρίσουμε, λοιπόν, το 508 PSE, το οποίο διατίθεται ως sedan, αλλά και ως SW για όσους αναζητούν περισσότερο χώρο, αλλά δεν προσπερνούν με κανέναν τρόπο το σπορ DNA που τους χαρακτηρίζει.

Το 508 PSE συνδυάζει θερμικό 4κύλινδρο κινητήρα 1.6 λίτρων turbo απόδοσης 200 ίππων με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (το ένα μπροστά, το άλλο πίσω) 83 KW και 81.2 KW αντίστοιχα, που αποδίδουν συνολικά 360 άλογα με 520 Nm ροπής. To δε κιβώτιο είναι αυτόματο 8 σχέσεων με 5 οδηγικά προφίλ (electric, comfort, hybrid, sport, 4WD).

Peugeot: Τι έφεραν οι αλλαγές στον «βασιλιά»

Αναλυτικά το driving mode είναι για τις εξής λειτουργίες:

Electric: Για 100% ηλεκτρική οδήγηση με απόλυτη ησυχία και αυτονομία 42 χλμ. με άμεση επιτάχυνση από 0 χλμ./ώρα έως 140 χλμ / ώρα.

Comfort: Υβριδική λειτουργία με μαλακές αναρτήσεις για περισσότερη άνεση.

Hybrid: Λειτουργία που επιλέγει αυτόματα θερμικό κινητήρα ή ηλεκτρική ισχύ ανάλογα με τις συνθήκες για μειωμένη κατανάλωση.

Sport: Μέγιστη ισχύ 360 ίπποι για όσους αναζητούν απόλαυση πίσω από το τιμόνι. Αυτή η επιλογή επηρεάζει το τιμόνι, τις αναρτήσεις, τη χαρτογράφηση πεντάλ γκαζιού και αλλάζει το χρώμα στο ψηφιακό πίνακα οργάνων.

4WD: Μέγιστη πρόσφυση για ολισθηρές συνθήκες.

Και για να τονίσει ακόμα περισσότερο τον sport χαρακτήρα του αυτοκινήτου, οι τροχοί είναι 20 ιντσών με ελαστικά 245/35, ενώ για μπροστά τα φρένα φέρουν δίσκους διαμέτρου 380 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες σε χρώμα κίτρινο.

Σε κίτρινο χρώμα είναι και μερικές λεπτομέρειες που τονίζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα.

Εντυπωσιακό είναι και το εσωτερικό που ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία i-Cockpit με το μικρό τιμόνι (με ίσιο το πάνω και κάτω μέρος) τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής με κλίση προς τον οδηγό, τα καθίσματα που συνδυάζουν δέρμα/αλκαντάρα ενώ κυριαρχούν οι κίτρινες ραφές.

Όμως για τους φίλους των επιδόσεων αφήσαμε για το τέλος αυτά που έχουν να κάνουν με χρονόμετρα και ταχύτητες. Έτσι, για την επιτάχυνση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 5.2 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Ραντεβού λοιπόν στις 24 Hours of Le Mans το 2022.

 

Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.