Άλλος ένας πονοκέφαλος έρχεται να προστεθεί στα προβλήματα που αντιμετωπίζει το τελευταίο χρονικό διάστημα ο Απόστολος Bακάκης.
O Mr Jumbo μετά τη μείωση κερδών που έχει προκαλέσει η πανδημία αλλά και η έλλειψη προϊόντων από την Κίνα, λόγω των ακριβών μεταφορικών, έχει να αντιμετωπίσει έναν νέο αντίπαλο.
Το νέο πρόβλημα για το αφεντικό της Jumbo ακούει στο όνομα Pepco.
Η Pepco ανακοίνωσε τα σχέδια της για επέκταση στην Ελλάδα, με τα πρώτα καταστήματά της να είναι προγραμματισμένα να ανοίξουν το φθινόπωρο του 2022.
Εξυπηρετώντας περίπου 20 εκατομμύρια πελάτες το μήνα, η Pepco λειτουργεί πλέον περισσότερα από 2.500 καταστήματα σε όλη την Ευρώπη. Η εταιρεία παρέχει στις οικογένειες όλα όσα χρειάζονται για να κάνουν ποιοτικές αγορές κάνοντας εξοικονόμηση χρημάτων, συμπεριλαμβανομένου του παιδικού ρουχισμού, μαζί με ανδρική και γυναικεία ένδυση, αξεσουάρ μόδας, υποδήματα, καλλυντικά, παιχνίδια, οικιακό εξοπλισμό και είδη διακόσμησης.
Στην Ελλάδα προβλέπεται η λειτουργία 12 καταστημάτων, εκ των οποίων τα πρώτα προγραμματίζεται να ανοίξουν το φθινόπωρο του 2022.
Στόχος της Pepco είναι να ανοίξει τα πρώτα της καταστήματα στην περιοχή της Αθήνας, ενώ θα ακολουθήσει περαιτέρω επέκταση και στην υπόλοιπη χώρα.
Ήδη η εταιρεία επιδιώκει να συνεργαστεί με εγχώριους ιδιοκτήτες και μεσίτες ακινήτων για τη μακροπρόθεσμη μίσθωση καταστημάτων μεταξύ 350τμ και 650τμ σε χώρους λιανικής πώλησης και εμπορικά κέντρα σε πόλεις και κωμοπόλεις άνω των 20.000 κατοίκων. Επίσης, σχεδιάζει την πρόσληψη αρχικά 120 υπαλλήλων, ώστε να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα.
Η Anca Radu, Διευθύντρια Λιανικής Πώλησης της Pepco, δήλωσε: «Το λανσάρισμα στην Ελλάδα σηματοδοτεί για την Pepco το επόμενο σημαντικό βήμα στη τροχιά ανάπτυξης που έχει εισέλθει. Μετά από την αναλυτική έρευνα αγοράς που πραγματοποιήθηκε και με πρόσφατο επιτυχημένο παράδειγμα την είσοδο μας με καταστήματά σε μεσογειακές χώρες όπως η Ισπανία το 2021 και η Ιταλία το 2020, είμαστε βέβαιοι ότι οι ελκυστικές τιμές, η ποιότητα των προϊόντων και το μεγάλο εύρος επιλογών της Pepco θα αποτελέσουν ισχυρό κίνητρο για τους Έλληνες καταναλωτές.»
Η εταιρεία σχεδιάζει αρχικά να προσλάβει 120 υπαλλήλους για να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα.