Πρωτοβουλία συλλογής υπογραφών για την επαναλειτουργία του δημόσιου χώρου άθλησης στο Πεδίον του Άρεως έχουν αναλάβει κάτοικοι της περιοχής και ο Σύλλογος «Αθηνά – Πεδίον Άρεως», ζητώντας την αποκατάσταση μιας εγκατάστασης που, όπως επισημαίνουν, αποτελούσε για δεκαετίες σημείο αναφοράς για τη δωρεάν άθληση των πολιτών.

Σύμφωνα με τους διοργανωτές της πρωτοβουλίας, ο υπαίθριος χώρος άθλησης, έκτασης περίπου πέντε στρεμμάτων, λειτουργούσε επί περισσότερα από 70 χρόνια στο εσωτερικό του πάρκου, προσφέροντας σε εφήβους, ενήλικες και οικογένειες τη δυνατότητα καθημερινής άσκησης σε ένα φυσικό περιβάλλον. Οι εγκαταστάσεις περιλάμβαναν απλά όργανα γυμναστικής, χωρίς εκτεταμένες παρεμβάσεις στο τοπίο, ενώ η πρόσβαση ήταν ελεύθερη και δωρεάν για όλους.

Πεδίον του Άρεως: Τι ζητούν οι κάτοικοι

Όπως αναφέρουν οι κάτοικοι, ο χώρος υπέστη σοβαρές φθορές κατά την περίοδο της γενικότερης υποβάθμισης του Πεδίου του Άρεως και έκτοτε δεν αποκαταστάθηκε, με αποτέλεσμα να παραμένει εγκαταλελειμμένος και εκτός λειτουργίας. Υποστηρίζουν ότι η απουσία μιας οργανωμένης δημόσιας αθλητικής εγκατάστασης στερεί από χιλιάδες κατοίκους της Αθήνας μια σημαντική δυνατότητα δωρεάν άσκησης, ιδιαίτερα σε μια πόλη με περιορισμένους ελεύθερους χώρους.

Μέσα από τη συλλογή υπογραφών, οι πολίτες ζητούν από τους αρμόδιους φορείς να προχωρήσουν στην αποκατάσταση και επαναλειτουργία του χώρου, διατηρώντας τον δημόσιο, ανοιχτό και ελεύθερα προσβάσιμο. Όπως τονίζουν, στόχος δεν είναι η δημιουργία μιας νέας εμπορικής εγκατάστασης, αλλά η επαναφορά ενός χώρου που θα εξυπηρετεί καθημερινά όλες τις ηλικιακές ομάδες, με σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον του πάρκου.

Οι εμπνευστές της πρωτοβουλίας υπογραμμίζουν ότι η προσπάθεια δεν έχει κομματικό χαρακτήρα, αλλά αποσκοπεί στην ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα του Πεδίου του Άρεως και στη διατήρηση των κοινόχρηστων υποδομών που προάγουν την άθληση, την υγεία και την ποιότητα ζωής. Όπως αναφέρουν, φιλοδοξία τους είναι η Αθήνα να αποκτήσει ξανά έναν οργανωμένο υπαίθριο χώρο άθλησης αντάξιο της ιστορίας και της σημασίας του μεγαλύτερου πάρκου της πρωτεύουσας.

Πατήστε ΕΔΩ για να δείτε ολόκληρο το κείμενο για τις υπογραφές.

Διαβάστε ακόμη: