Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το ITC 2023 – 6ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών, το οποίο πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από τις 17 έως τις 20 Σεπτεμβρίου, προσελκύοντας εξέχοντες πολιτικούς και επιχειρηματικούς ηγέτες. Το συνέδριο επικεντρώθηκε στις αστικές μεταφορές και την κινητικότητα, τις σιδηροδρομικές, αεροπορικές και οδικές εμπορευματικές μεταφορές, τις ταχυμεταφορές, τα logistics, καθώς και τα μεγάλα έργα, την ενέργεια, τον τουρισμό, τα ακίνητα και το περιβάλλον.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία του συνεδρίου, η Parsons Corporation, κορυφαίος πάροχος ρηξικέλευθης τεχνολογίας σε θέματα εθνικής ασφάλειας και στις παγκόσμιες αγορές υποδομών, υποστήριξε το ITC 2023 ως Μεγάλος Χορηγός.
H Parsons συμμετείχε στο συνέδριο με μια πολυπληθή ομάδα, συμπεριλαμβανομένων του Εξέχοντα Αντιπροέδρου Gregg Welch, του Διευθυντή Στρατηγικής Ανάπτυξης Κώστα Δημητρού, του Διευθυντή Αεροδρομίων Μάριου Σέντρη και άλλα στελέχη από Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι συμμετείχαν σε ενδιαφέρουσες συζητήσεις που ανέδειξαν τη σημασία της προστιθέμενης αξίας στην υλοποίηση κρίσιμων έργων υποδομής με την αξιοποίηση διεθνών βέλτιστων πρακτικών, παγκόσμιου και τοπικού ταλέντου και τεχνολογικών λύσεων. Παράλληλα, αναγνωρίστηκε η σημασία της παράδοσης έργων υποδομής ζωτικής σημασίας που ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των φορέων εκμετάλλευσης.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας του συνεδρίου, ο Gregg Welch, Senior Vice President, Strategy and Business Development της Parsons, αναφέρθηκε στη σημασία της βελτίωσης των μεταφορών μέσω της κατασκευής μεγάλων έργων όπως οι οδικοί άξονες, στην ενεργειακή διασύνδεση των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα και στις παγκόσμιες προκλήσεις που επηρεάζουν τα μεγαλόπνοα έργα.
Επιπλέον, υπογράμμισε την εκτεταμένη διεθνή εμπειρία και τεχνογνωσία της Parsons στην ενσωμάτωση λύσεων που επιλύουν δύσκολες προκλήσεις και βοηθούν στην επανασχεδίαση του μέλλοντος μέσω ανατρεπτικών τεχνολογικών λύσεων, σημειώνοντας: «Η διαρθρωτική μεταρρύθμιση είναι το κλειδί για τη συνεχή οικονομική και κοινωνική πρόοδο. Η αντιμετώπιση πολλών από τις οικονομικές προκλήσεις της χώρας θα απαιτήσει μέτρα για τη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος, την προώθηση της ψηφιοποίησης, τη στήριξη της μετάβασης σε μια πράσινη οικονομία και τη βελτίωση της εκπαίδευσης και των δεξιοτήτων. Η Parsons ήταν και θα συνεχίσει να είναι μέρος του συνεχιζόμενου εκσυγχρονισμού και της ανάπτυξης των κρίσιμων υποδομών της Ελλάδας, προσφέροντας γνώσεις, τεχνογνωσία και εμπειρία».
Ο Μάριος Σέντρης, Program Director and Aviation Lead της EMEA Parsons, συμμετέχοντας σε συζήτηση πάνελ τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου, εξήγησε πώς το vertiport, τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη, τα ψηφιακά δίδυμα (digital twins), η εμπορευματοποίηση του αεροδρομίου, τα εμπορικά κέντρα, τα μουσεία και τα εκθεσιακά κέντρα, η ταξιδιωτική εμπειρία και οι αποσκευές ως δέμα, θα μπορούσαν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο αεροδρόμιο του μέλλοντος και στις αερομεταφορές γενικότερα.
Τόνισε, επίσης, τον τρόπο με τον οποίο η Parsons αντιμετωπίζει τις προκλήσεις για τη βελτίωση της ανθεκτικότητας, της αποδοτικότητας και της συνολικής επιτυχίας των έργων που αφορούν σε αεροδρόμια: «Η ελαχιστοποίηση των ανακατασκευών και των καθυστερήσεων στην κατασκευή είναι καθοριστικής σημασίας για τη διατήρηση της σχέσης κόστους-αποτελεσματικότητας και του χρονοδιαγράμματος υλοποίησης του έργου. Η εμπειρία μας σε εμβληματικά έργα, όπως η συντήρηση και λειτουργία του διαδρόμου 18R/36L και του τερματικού σταθμού D στο Διεθνές Αεροδρόμιο Dallas Fort Worth, μας έδειξε ότι πρέπει να υπάρχουν ψηφιακά εργαλεία για την επίτευξη αποτελεσμάτων και τον εξ ορθολογισμό μιας ευέλικτης σχέσης μεταξύ του μελετητή, του συμβούλου και του κύριου εργολάβου. Οι επενδυτές είναι πιο πιθανό να υποστηρίξουν έργα που επιδεικνύουν αποτελεσματική και έγκαιρη εκτέλεση».
Διαβάστε ακόμη:
- Βενετία: Κακός χαμός με σερβιτόρους που πιάστηκαν στα χέρια με πελάτες – Δείτε βίντεο
- Μαντόνα: Ξεσάλωσε με ημίγυμνες γυναίκες στα γενέθλια του 18χρονου θετού γιου της
- Σασμός – Μπισμπίκης: Εμφανίστηκε χωρίς μπλούζα και το Twitter «λύγισε» – «Ησύχασε ρε τίγρη»
- Δανάη Μπάρκα για Mente Fuerte: «Μην τρελαθώ τώρα, μία φορά διαφωνήσαμε με τη Σολωμού κι έπεσε να μας φάει»