Η Opel με το νέο της πρωτότυπο, το Experimental, επιδεικνύει τη δική της άποψη για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του μέλλοντος.

Η στροφή στην ηλεκτροκίνηση έδωσε την ευκαιρία σε πολλές εταιρίες να πειραματιστούν και να «ελευθερωθούν» στον τομέα της εξωτερικής σχεδίασης των μοντέλων τους, καθώς σχέδια που θα μπορούσαν να θεωρηθούν υπερ-μοντέρνα, ή αντισυμβατικά, αν εξοπλίζονταν με θερμικό κινητήρα, ως ηλεκτρικά όμως προωθούνται είναι πολύ πιο εύπεπτα (;) στο ευρύ κοινό.

Με το Experimental η Opel δίνει μία εικόνα για τους στόχους των επόμενων χρόνων, ενσωματώνοντας τους τρεις άξονες της μάρκας: Detox, Modern German και Greenovation.

Με φουτουριστικό, γεμάτο καμπύλες, αεροδυναμικό σχεδιασμό, το αμιγώς ηλεκτρικό Crossover θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στην προσεχή έκθεση ΙΑΑ Mobility στο Μόναχο στις 4 Σεπτεμβρίου, όπου σίγουρα θα αποτελέσει μία από τις ατραξιόν.

O πίσω διάχυτης δεν είναι διακοσμητικός, ενισχύει και αυτός την αεροδυναμική του Experimental. Το πρώτο ίσως στοιχείο είναι η απουσία μεταλλικών στοιχείων, που συμβάλλει στην ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση του Experimental, που βασίζεται στο προηγμένο πλαίσιο BEV του ομίλου Stellantis, στον οποίο ανήκει και η Opel.

Τον αεροδυναμικό σχεδιασμό τονίζει περαιτέρω και η απουσία εξωτερικών καθρεφτών, οι οποίοι έχουν αντικατασταθεί από υπερευρυγώνιες κάμερες 180 μοιρών, τοποθετημένες στις πίσω κολόνες.

Στο μπροστινό μέρος δεσπόζει το «πεφωτισμένο» λογότυπο της Opel, θυμίζοντας συνολικά πυξίδα, ενώ ενσωματώνει την τεχνολογία 4D Visor της Opel, με όλους τους αισθητήρες, τις κάμερες και τα ραντάρ.

Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί εξωτερικός φωτισμός και γραφικά, τονίζοντας τη δυναμική και μοντέρνα υπόσταση του μοντέλου.

Αντίθετα, στο πίσω μέρος έχει αντικατασταθεί ο «κεραυνός» της Opel, με το όνομα της γερμανικής εταιρίας.

Τα ελαστικά είναι από ανακυκλωμένα ελαστικά, ενώ οι ζάντες έχουν ενεργό ρόλο στη βελτίωση της αεροδυναμικής

Εκεί όμως που πραγματικά η Opel δείχνει το μέλλον, είναι το εσωτερικό του Experimental, όπου οι σχεδιαστές έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα πρωτοποριακό head-updisplay που θυμίζει περισσότερο μαχητικό και όχι αυτοκίνητο, αφού ειδοποιείται για παράδειγμα ακόμα και για την ύπαρξη οχήματος στα πίσω «τυφλά» σημεία.

Παράλληλα, έχει τοποθετηθεί ένα διαφανές Pure Pad μπροστά από το υποβραχιόνιο, απ’ όπου θα ελέγχει όλες τις λειτουργίες του αυτοκινήτου ή ακόμα και να ρυθμίζει το χρώμα των… υφασμάτων!

Αυτό καθίσταται δυνατό με τη χρήση ηλεκτροχρωμικών υφασμάτων, που αλλάζουν χρώμα και φωτίζουν το εσωτερικό, ανάλογα με τις επιθυμίες ή τη διάθεση οδηγού και επιβατών.

Όχι, δεν πρόκειται για κόκπιτ αεροσκάφους, είναι απλώς το εσωτερικό του Experimental. Αυτό που αναμένουμε είναι ν’ αποκαλυφθεί και επίσημα το Experimental, ώστε να το δούμε στις πραγματικές του διαστάσεις και να διαπιστώσουμε πως αλλάζει χρώματα ο θάλαμος των επιβατών.

Διαβάστε ακόμη: