To 2024 θα αποκαλυφθεί το νέο Insignia, το οποίο, σύμφωνα με την Opel, δεν θα έχει καμία σχέση με το μοντέλο που γνωρίζουμε. Εκτός του ότι δεν υπάρχει καμία φωτογραφία, δεν έχει ανακοινωθεί επίσης σε ποιο από τα δύο εργοστάσια της Opel στη Γερμανία θα κατασκευάζεται. Στο ένα κατασκευάζονται τα Astra και DS4, ενώ στο άλλο το Grand land.
Nα θυμίσουμε ότι η Opel εξαγοράστηκε από την PSA το 2017, με συμφωνία ύψους 2,2 δισ. ευρώ. Ήταν ένα ιστορικό βήμα, δεδομένου ότι η General Motors είχε τον έλεγχο της Opel από το 1931. Επιπλέον, χάρη σε αυτή την κίνηση, η PSA έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων στην Ευρώπη ενώ ακολούθησε ο γάμος με την FCA, όπου «γεννήθηκε» η Stellantis.
Σύμφωνα με τα στελέχη της Opel, η εταιρία είναι και θα παραμείνει μια ανεξάρτητη μάρκα, όπως όλες οι άλλες μάρκες που βρίσκονται υπό την ομπρέλα της Stellantis.
Το 2022 η Opel, όπως και άλλες μάρκες Stellantis, έχασαν μερίδιο αγοράς (μειώθηκε στο 3,8% από 4,1%) λόγω της έλλειψης των microchips και ορισμένων υλικοτεχνικών προβλημάτων.
Υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν έφτασαν στον τελικό προορισμό τους, σύμφωνα με στελέχη της γερμανικής εταιρίας.
Τα υλικοτεχνικά προβλήματα επηρέασαν τους ρυθμούς παραγωγής, ενώ αυτό το διάστημα παρατηρείται στην Ευρώπη έλλειψη οδηγών φορτηγών με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλα προβλήματα στις μεταφορές.
Όμως η Opel το «γύρισε» και είναι πλέον βιώσιμη κερδοφόρα μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες βαθιά στο κόκκινο. Η Ευρώπη θα παραμείνει ο κόμβος των πωλήσεων και δεν σχεδιάζεται η επέκτασή της στην Κίνα.
Διαβάστε περισσότερα
- Σιδηρόδρομοι: Στοιχειωμένα έργα και χαμένα δισ. ευρώ – 25 χρόνια για 106 χλμ.
- Κορτνεϊ Καρντάσιαν: Πιο σέξι από ποτέ – Η μεγάλη αλλαγή στην εμφάνισή της
- Τρώει τη σκόνη του Πιερρακάκη ο Κικίλιας στην Α’ Αθήνας!
- Άλλες τράπεζες κυνηγάνε μικρομεσαίους και επαγγελματίες για πελάτες και άλλες τους διώχνουν επιδεικτικά