Η τελική μορφή που θα έχει η πιθανή χορηγία της LVMH για τους Ολυμπιακούς Αγώνες βασίζεται στον Αντουάν Αρνό, ένα από τα πέντε παιδιά του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της LVMH Μπερνάρ Αρνό, και αποτελεί ένα τεστ για τις ικανότητες του 46χρονου κληρονόμου, το οποίο μπορεί να κρίνει και το μέλλον του στην εταιρεία.
Και τα πέντε παιδιά του Μπερνάρ Αρνό κατέχουν σημαντικές θέσεις στο LVMH, με το καθένα από αυτά να εμφανίζεται ως πιθανός διάδοχος της αυτοκρατορίας ειδών πολυτελείας.
Ενώ ο Αντουάν έχει το πιο ισχυρό δημόσιο προφίλ, οι άλλοι τέσσερις εμφανίζονται όλο και περισσότερο στη δημοσιότητα καθώς ανεβαίνουν στην ηγετική βαθμίδα, συμπεριλαμβανομένης της μεγαλύτερης αδελφής του Ντελφίν, η οποία έγινε CEO της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας μόδας του ομίλου Dior τον Φεβρουάριο.
Οι συζητήσεις για τη χορηγία των Ολυμπιακών Αγώνων, τις οποίες διαπραγματεύεται ο Αντουάν, περιστρέφονται γύρω από promotion που επικεντρώνονται στην LVMH ως όμιλο, τις δύο μεγαλύτερες εταιρείες μόδας της -Louis Vuitton και Dior – καθώς και τη σαμπάνια.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Reuters, το ύψος της χορηγίας θα μπορούσε να φτάσει τα 150 εκατομμύρια ευρώ.
Διαπραγματεύσεις
Με τη διοργάνωση να είναι μόλις έναν χρόνο μακριά, οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της Οργανωτικής Επιτροπής του Παρισιού 2024 και του μεγαλύτερου ομίλου πολυτελείας στον κόσμο, που είναι επίσης η πολυτιμότερη εταιρεία της Ευρώπης με κεφαλαιοποίηση αγοράς άνω των 400 δισεκατομμυρίων ευρώ, έχουν προκαλέσει μεγάλο ενδιαφέρον στη Γαλλία. .
Ωστόσο, ο ρόλος του μεγαλύτερου από τους τέσσερις γιους του Αρνό,του Αντουάν δεν ήταν ευρέως γνωστός.
Μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει μια ολοκληρωμένη συμφωνία, δήλωσε την περασμένη Τετάρτη ο Διευθύνων Σύμβουλος του «Παρισιού 2024», Tony Estanguet .
«Χρειάζεται χρόνο, αλλά θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι αυτή η συνεργασία έχει νόημα και είναι ισορροπημένη», είπε.
Ο Αντουάν, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας ανδρικών ενδυμάτων Berluti και πρόεδρος της μάρκας πλεκτών Loro Piana, είναι ο κύριος θεματοφύλακας της εικόνας του ομίλου πολυτελείας. Βγήκε στο προσκήνιο για να ενισχύσει τα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια της LVMH και φιλοξένησε ετήσιες περιοδείες σε εργαστήρια για το κοινό.
Στη συμφωνία χορηγίας, η προτεραιότητά του θα είναι να μεταφέρει τον ρόλο της LVMH ως προμηθευτή χειροτεχνίας και γαλλικής κληρονομιάς, αποφεύγοντας παράλληλα τις υπερβολικά εμφανείς εμφανίσεις λογότυπων μάρκας που θα μπορούσαν να μειώσουν την εικόνα της.
Η συμμετοχή του ομίλου στους Ολυμπιακούς Αγώνες θα περιλαμβάνει πιθανώς καμπάνιες κοινωνικών μέσων υψηλού προφίλ και αφίσες για τις κορυφαίες του εταιρείες – παρόμοιες με μια από τις πρόσφατες επιτυχίες του Αρνό τον περασμένο Νοέμβριο για τη Louis Vuitton, με τους αστέρες του ποδοσφαίρου Κριστιάνο Ρονάλντο και Λιονέλ Μέσι να συμμετέχουν σε μια παρτίδα σκάκι στο την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA στο Κατάρ.
Διαβάστε περισσότερα
- Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος»: Πόσο κοστίζει πλέον η ολιγόλεπτη διέλευση και στάθμευση
-
Εξοικονομώ 2023: Ποιοι είναι οι δικαιούχοι του προγράμματος – Πότε κλείνει η πλατφόρμα
-
Μπερλουσκόνι: Η τελευταία φωτογραφία πριν μπει στο νοσοκομείο την προηγούμενη Παρασκευή
-
Σοφία Ζουκ: Νέες «καυτές» φωτογραφίες που «ζαλίζουν» από το αστέρι του OnlyFans