Λίγες μόλις μέρες πριν ανοίξει ο φάκελος των προσφορών της Αττικής οδού, στις 7 Σεπτεμβρίου σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ – αν φυσικά δεν υπάρξουν ενστάσεις από τους υποψήφιους- και ακόμη για την παραχώρηση του ΒΟΑΚ τηρείται σιγή ιχθύος, μολονότι οι σχετικές προσφορές υποβλήθηκαν πριν τις πρώτες εθνικές εκλογές, κατόπιν απαίτησης του Κυριάκου Μητσοτάκη που φέρεται λόγω Κρήτης να έχει πάρει την υπόθεση προσωπικά!

Ως γνωστόν Μυτιληναίος και Περιστέρης δεν τα βρήκαν πριν τις προσφορές.

Ο καθένας αρνήθηκε για τους δικούς του λόγους να μοιραστεί τη δουλειά!

Οπότε το έργο, που εκτός της Παραχώρησης έχει και κατασκευαστικό αντικείμενο που θα φθάσει το 1,5 δις. , φέρεται να έχει χτυπηθεί και μάλιστα πολύ ψηλά!

Σε αντίθεση με την Αττική οδό, που δεν είναι αυτό που όλοι φαντάζονται – για λόγους που έχουν ήδη αναλυθεί από το Radar- ο ΒΟΑΚ αποτελεί στην κυριολεξία ένα διαμάντι, που έχει κατασκευαστικό αντικείμενο μεγάλο πέραν της διαχείρισης των διοδίων, ενώ η Κρήτη ανεβαίνει σε όλα τα επίπεδα, (κυρίως στον τουρισμό και όχι μόνο) ιδίως όσον αφορά τις υποδομές, με το αεροδρόμιο στο Καστέλι να δημιουργεί προσδοκίες και υπεραξίες, καθώς επίσης και το λιμάνι του Ηρακλείου!

Υπό αυτό το πρίσμα ακούγεται εντόνως στην αγορά ότι ο Μυτιληναίος, που έχει κατέβει στον διαγωνισμό με πανίσχυρους εταίρους όσον αφορά την ρευστότητα, όπως ο Ελλάκτωρ (Χόλτερμαν – Βαρδινογιάννης) αλλά και η Ιντρακάτ (Εξάρχου- Μπάκος- Καυμενάκης) που θα αναλάβει ως εργολάβος το κατασκευαστικό κομμάτι, φέρεται να έχει υποβάλει προσφορά μαμούθ!

Ωστόσο και ο Γιώργος Περιστέρης φημολογείται ότι έχει υποβάλει υψηλές προσφορές τόσο για την Αττική οδό όσο και για τον ΒΟΑΚ καθώς ποντάρει στο σχέδιο χρηματιστηριακής αξιοποίησης των Παραχωρήσεων, ιδίως αφού χάλασε η συμφωνία με την First για την Τέρνα Ενεργειακή!

Στο μεταξύ ωστόσο, οι προσφορές για τον ΒΟΑΚ ακόμη να ανοίξουν! Τι γίνεται στο Υπ. Δημοσίων Έργων; Κλώθουν;

Ή μήπως περιμένουν πρώτα το αποτέλεσμα της Αττικής οδού, για να αρχίσουν μετά τις διαβουλεύσεις; Ο νοών νοείτο …

Διαβάστε ακόμη: