Το LinkedIn προσπαθεί να βοηθήσει τους χρήστες να μοιραστούν περισσότερα από το προσωπικό τους story και να μεγιστοποιήσουν την παρουσία τους στην συγκεκριμένη πλατφόρμα, με την προσθήκη μιας σειράς νέων δυνατοτήτων για μεμονωμένα member profiles στην εφαρμογή.

Το LinkedIn αρχικά προσθέτει μια νέα επιλογή video cover η οποία θα επιτρέψει στους χρήστες να προσθέσουν ένα εισαγωγικό βίντεο στο προφίλ τους, το οποίο μπορούν να το δουν όλοι οι χρήστες του LinkedIn κάθε φορά που επισκέπτονται ένα προφίλ. Η νέα αυτή δυνατότητα θα επιτρέψει σε όσους αναζητούν εργασία στην πλατφόρμα να μοιραστούν μια γρήγορη επισκόπηση βίντεο σχετικά με τις δεξιότητες και την επαγγελματική τους εμπειρία, ενώ οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα μπορούσαν προαιρετικά να χρησιμοποιήσουν την επιλογή αυτή για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους μέσω ενός γρήγορου εισαγωγικού βίντεο.
Η διαδικασία εισαγωγής του βίντεο στην ιστορία είναι πολύ απλή. Μόλις προστεθεί το εξώφυλλο στην ιστορία, ένα πορτοκαλί κυκλάκι θα εμφανιστεί γύρω από τη φωτογραφία προφίλ των χρηστών και μια προεπισκόπηση του βίντεο θα αναπαραχθεί αυτόματα μέσα στο πλαίσιο φωτογραφιών. Πολύ σύντομα θα δημιουργηθεί και η δυνατότητα για υπότιτλους κάτω από το κάθε βίντεο.

Έμφαση στο βίντεο

Φαίνεται πως η συγκεκριμένη λειτουργία δίνει πολύ μεγάλη έμφαση στο περιεχόμενο του βίντεο, καθώς ο κάθε χρήστης μπορεί να κάνει μια σύντομη παρουσίαση του εαυτού του με πολύ απλό τρόπο. Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι πολύ καινοτόμα και σημαντική για το LinkedIn, αλλά και για όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες, οι οποίες ενδέχεται να δημιουργήσουν την λειτουργία video cover με την πάροδο του χρόνου.

Εκτός από αυτό, το LinkedIn προσθέτει επίσης ένα νέο, προαιρετικό πεδίο αντωνυμίας φύλου δίπλα από το όνομα χρηστών, δίνοντας στους ανθρώπους περισσότερους τρόπους να εκφράσουν την ταυτότητά τους. Η συγκεκριμένη λειτουργία γίνεται όλο και πιο απαραίτητη καθώς το 70% των ατόμων που αναζητούν εργασία πιστεύουν ότι είναι σημαντικό οι υπεύθυνοι πρόσληψης προσωπικού και οι διευθυντές προσλήψεων να γνωρίζουν τις αντωνυμίες των φύλων του κάθε χρήστη, ενώ το 72% των υπεύθυνων προσλήψεων συμφωνούν και πιστεύουν ότι αυτό δείχνει περαιτέρω σεβασμό απέναντι στο άτομο.

«Creator Mode» για κάθε προφίλ

Το LinkedIn ξεκινά επίσης ένα νέο «Creator Mode» για κάθε προφίλ, το οποίο θα επιτρέψει στους χρήστες να επιδείξουν τη δραστηριότητα και την αφοσίωσή τους στην πλατφόρμα με έναν εντελώς νέο τρόπο. Οι άνθρωποι λατρεύουν να βλέπουν τους δημιουργούς να λαμβάνουν υπόψη τους τι συμβαίνει στις ειδήσεις ή να μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με μια συγκεκριμένη βιομηχανία, είτε πρόκειται για ανάρτηση, βίντεο, άρθρο ή ακόμη και σχόλιο. Επομένως, αυτή η λειτουργία φαίνεται πως θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους χρήστες του LinkedIn.
Όταν λοιπόν ενεργοποιηθεί η νέα λειτουργία «Creator Mode», οι χρήστες θα μπορούν να προσθέσουν μια επιλογή από hashtags προκειμένου να δείξουν ποια θέματα δημοσιεύουν περισσότερο στην πλατφόρμα τους, κάτι που θα βοηθήσει το LinkedIn να τα παρουσιάσει στο κοινό. Η λειτουργία αυτή θα μετακινήσει επίσης τις ενότητες “Featured” και “Activity” στο επάνω μέρος του κάθε προφίλ ώστε να εμφανιστεί καλύτερα το περιεχόμενο που δημοσιεύει ο κάθε χρήστης, ενώ το κουμπί “Connect” θα αλλάξει σε “Follow”, προκειμένου να βοηθήσει τους χρήστες να ανέβουν σε followers και να χτίσουν ένα κοινό.

Η λειτουργία «Creator Mode» θα δώσει επίσης μεγαλύτερη έμφαση στις ζωντανές μεταδόσεις του LinkedIn, επισημαίνοντας περαιτέρω το περιεχόμενο που μοιράζονται οι χρήστες εντός της εφαρμογής.

Πιο συγκεκριμένα, το εξώφυλλο του κάθε προφίλ θα εμφανίζει την ζωντανή μετάδοση κατά την έναρξη του βίντεο, συμβάλλοντας στην αύξηση της προβολής του περιεχομένου. Αυτή είναι μια σημαντική ενημέρωση για τους δημιουργούς του LinkedIn, η οποία μετατοπίζει το focus στο περιεχόμενο που δημοσιεύει ο χρήστης προς την πλατφόρμα, με σκοπό τη δημιουργία κοινού στην εφαρμογή.

Επένδυση σε νέες λειτουργείες

Το περιεχόμενο που μοιράζεται στην πλατφόρμα του LinkedIn αυξήθηκε κατά 50% σε ετήσια βάση το 2020, με αποτέλεσμα το LinkedIn να θέλει να διατηρήσει ενεργές τις κορυφαίες φωνές του, προκειμένου να συνεχίσει αυτήν την ανάπτυξη. Γι’ αυτό τον λόγο επιδιώκει να επενδύσει σε νέες λειτουργίες όπως το «Creator Mode», το οποίο παρατηρείται πως είναι ένα πολύ καλό κίνητρο για τους ανθρώπους ώστε να μοιράζονται τις σκέψεις τους.
Αυτό θα μπορούσε να προσφέρει επίσης προγράμματα κατανομής εσόδων σε κορυφαίους δημιουργούς. Η πλατφόρμα δεν έχει φτάσει ακόμα σε αυτό το επίπεδο, αλλά το «Creator Mode» είναι ένα βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση, εστιάζοντας περισσότερο στα άτομα που πυροδοτούν συνομιλίες και αφοσίωση στην πλατφόρμα.
Όσοι αναζητούν τρόπους για να δημιουργήσουν μια ισχυρότερη παρουσία στο LinkedIn, αυτή η λειτουργία θα τους προσφέρει αυτήν την δυνατότητα καθώς μπορεί να παρέχει σημαντικό όφελος στην προσωπική επωνυμία των χρηστών και στις προσπάθειες δημιουργίας προφίλ βιομηχανίας.Όλες αυτές οι νέες δυνατότητες θα κυκλοφορήσουν σε όλα τα μέλη του LinkedIn παγκοσμίως, από αυτήν την εβδομάδα.
Δείτε όλες τις  τελευταίες Ειδήσεις από την  Ελλάδα και τον  Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο  Radar.gr.