Οι τρεις δημοφιλείς μοτοσικλέτες της Honda, οι CB500F, CBR500R και CB500X αναβαθμίζονται σε επίπεδο κινητήρα και πλαισίου για το μοντέλο του 2022, στοχεύοντας να προσελκύσουν περισσότερους οδηγούς. Προερχόμενο από τις τετρακύλινδρες μεσαίες μοτοσικλέτες CB650R και CBR650R, το νέο ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP41χλστ. ξεχωρίζει στο νέο σετάρισμα της μπροστινής ανάρτησης, προσφέροντας βελτιωμένη συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης. Ο συνδυασμός περιλαμβάνει τώρα ελαφρύτερους αλουμινένιους τροχούς και νέα διπλά δισκόφρενα. Η πιο περιπετειώδης CB500X υιοθετεί τις ίδιες αναβαθμίσεις με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας ως προς τα φρένα και τις αναρτήσεις και έχει μεγαλύτερη διαδρομή εμπρός ανάρτησης και ελαφρύτερο, μεγαλύτερο μπροστινό τροχό 19 ιντσών.

Ο ισχυρός κινητήρας 500 κ.εκ. στην καρδιά της κάθε μοτοσικλέτας παράγει μέγιστη ισχύ 47,6 ίππων ώστε να είναι κατάλληλος για κατόχους διπλώματος Α2. Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 106.000 μονάδες CB και CBR σε όλη την Ευρώπη από τότε που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το 2013. Κάθε μία έχει τη δική της ξεχωριστή θέση στην πολυπληθή οικογένεια μοτοσικλετών της Honda.

Έρευνα

Έρευνα της Honda σε αντιπροσωπευτικό δείγμα πελατών αποκαλύπτει την ευρεία απήχηση και των τριών μοτοσικλετών σε διαφορετικές ομάδες αναβατών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα το 45% των ιδιοκτητών CB500F και το 37% των κατόχων CBR500R είναι νέοι αναβάτες, με το 45% και το 60% αντίστοιχα ηλικίας κάτω 34 ετών, που δείχνει τη δύναμή τους στην προσέλκυση νέων αναβατών στον κόσμο των δύο τροχών.

Από την άλλη, πάνω από το 75% των κατόχων CB500X είναι έμπειροι αναβάτες, με ένα 15% επιπλέον να επιστρέφει στους δύο τροχούς λόγω της συνολικής γοητείας που εκπέμπει η compact μοτοσικλέτα περιπέτειας με το σκληροτράχηλο στυλ, τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων και την κάθετη θέση οδήγησης