Τον… σωστό δρόμο δείχνει να ξαναπαίρνει η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας μετά την… αστοχία του τελευταίου τριμήνου του 2021. Κάτι η πανδημία κάτι η διαχείριση του μεταναστευτικού άφησαν “σημάδια” στη χώρα μας ως επιλογή τουριστικού προορισμού. Εστω και έτσι, η Ελλάδα κατάφερε να διατηρήσει υψηλή βαθμολογία σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ ήδη από τον πρώτο μήνα του 2022 έχει ανακάμψει.
Σύμφωνα με στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ, τα στοιχεία που μπόρεσαν να κρατήσουν την φήμη της Ελλάδας θετική καθ’ όλη την διάρκεια της εξεταζόμενης περιόδου ήταν μεταξύ άλλων η υγειονομική ασφάλεια, ο πολιτισμός, η γαστρονομία και η φιλοξενία.
Με βάση τα χαρακτηριστικά αυτά και βάσει των εμπειριών των τουριστών που επισκέφθηκαν τη χώρα, η Ελλάδα κατέγραψε εξαιρετικές βαθμολογίες, ξεπερνώντας σε ορισμένες κατηγορίες το μέσο όρο άλλων ευρωπαϊκών προορισμών. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2021, οι πιο ευχαριστημένοι επισκέπτες προέρχονταν από τις ΗΠΑ, ενώ οι λιγότερο ευχαριστημένοι από Γαλλία και Ιταλία.
Από το νέο έτος, ανάλυση του ΙΝΣΕΤΕ καταδεικνύει πως ο όγκος των συνομιλιών για την Ελλάδα στα ψηφιακά μέσα περιορίστηκε, ενώ οι αναρτήσεις για την Αθήνα συγκεκριμένα αυξήθηκαν ελαφρώς τον Ιανουάριο. Επίσης, συνολικά, οι συζητήσεις για την πανδημία υποχώρησαν σε σχέση με τα επίπεδα του Δεκεμβρίου.
Γενικά, η διαδικτυακή φήμη της Ελλάδας ανέκαμψε, αλλά οι συζητήσεις που επικράτησαν τον πρώτο μήνα του έτους σχετικά με το χιόνι και τον παγετό ενδέχεται να επηρεάσουν την φήμη της χώρας ως “θερμού” ταξιδιωτικού προορισμού.
Τον πρώτο μήνα του έτους, η φήμη της Ελλάδας που προκύπτει βάσει τουριστικών εμπειριών ξεπέρασε και πάλι σημαντικά τον ευρωπαϊκό μέσον όρο.