Μόνο «αναίμακτη» δεν ήταν η αποχώρηση του Βασίλη Σταύρου απο την ΑΒ Βασιλόπουλος όπου μετρούσε 30 χρόνια επαγγελματικού βίου και ασκούσε καθήκοντα Brand President από το 2018.

Η έξοδος του κ. Σταύρου, δεν ήταν προγραμματισμένη, δεν είχε προαναγγελθεί μήνες πριν, όπως συμβαίνει σε αντίστοιχες θέσεις και έπεσε ως κεραυνός εν αιθρία στην αγορά, στο εσωτερικό της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος και έπιασε απροετοίμαστα τα κεντρικά του Ολλανδο-Βελγικού ομίλου.

Κάτι που επιβεβαιώνει και η ίδια η ανακοίνωση της εταιρείας που εκδόθηκε  με αφορμή την αποχώρηση του κ. Σταύρου, στην οποία αναφέρεται ότι ο διεθνής όμιλος δεν είχε βρει αντικαταστάτη του.  

Πρόκειται για την τέταρτη ηχηρή αποχώρηση υψηλόβαθμου στελέχους της ΑΒ Βασιλόπουλος που είχε θέση ευθύνης και λόγο στη στρατηγική και στο σχέδιο ανάπτυξης της, μέσα στην τελευταία 10ετία,.

Είχαν προηγηθεί οι αποχωρήσεις των κ.κ. Κωνσταντίνου Μαχαίρα, Γιάννη Κυρίτση και Λεωνίδα Βρεττάκου.

Η έλευση στην Ελλάδα του Jesper Lauridsen, Brand President Albert και Brand Leader για την περιοχή της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης (CSE) που έχει υπό την εποπτεία του, από τον περασμένο Σεπτέμβριο, και την ΑΒ Βασιλόπουλος και η συνάντηση του με τον κ.Σταύρου αποδείχτηκε άκρως επεισοδιακή. Επί δύο ημέρες οι δύο άντρες δεν κατάφεραν να βρουν σημείο επαφής με αποτέλεσμα την αιφνίδια παραίτηση του κ. Σταύρου.

Οπως πληροφορήθηκε ο μ/μ ο Βασίλης Σταύρου οδηγήθηκε στην έξοδο μετά από 72 ώρες διαπραγματεύσεων και πιέσεων, γιατί δεν συναινούσε να αντικαταστήσει στελέχη με πολύχρονη εμπειρία στην αλυσίδα αλλά και γιατί δεν βρέθηκε κοινός τόπος στη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσει η ΑΒ Βασιλόπουλος, για να επανακάμψει.

Την τελευταία τετραετία και περισσότερο την εποχή της πανδημίας, η ΑΒ Βασιλόπουλος δεν μπόρεσε να πιάσει τον “βηματισμό” του κλάδου. Το ότι χάνει μερίδια, τζίρο και μειώνεται η πιστότητα των πελατών της οφείλεται στην κρίση ταυτότητας που περνά η αλυσίδα εδώ και πάνω από μια δεκαετία σημειώνουν πρώην στελέχη της εταιρείας.

Πέρυσι όπως ενημερωθήκαμε είδε τις πωλήσεις της να υποχωρούν κατά 3%, ενώ από την 1η θέση στον κλάδο που είχε κατακτήσει το 2012, έχει υποχωρήσει στην 3η θέση του κλάδου.

Μόνο ευκολη δεν θα είναι η επόμενη μέρα για τον αντικαταστάτη του κ. Σταύρου γιατί όπως μαθαίνουμε αρκετά στελέχη της αλυσίδας βρίσκονται υπ’ ατμόν και η κατάσταση στο εσωτερικό της εταιρείας μυρίζει μπαρούτι.