Υπό τις μπάντες των τοπικών αρχόντων και των …εργολάβων, το δίδυμο Υποδομών της χώρας Κ. Καραμανλής και Γ. Καραγιάννης «πανηγυρίζει» για την ανάθεση και επανεκκίνηση των έργων του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, που είχε ως γνωστόν βαλτώσει λόγω Τσίπρα, Σπίρτζη, και το σπάσιμο στις 8 εργολαβίες της αποκαλούμενης «κουμπαριάς»!
Ωραίες λοιπόν οι τυμπανοκρουσίες, οι φανφάρες, οι κορδέλες και τα πανηγύρια!
Ενδείκνυνται για τη δημιουργία επικοινωνιακών και πολιτικών εντυπώσεων!
Αλλά και για τη δημιουργία χρηματιστηριακού ενδιαφέροντος από τους εργολάβους!
Όμως, για να είμαστε σοβαροί και ξεκάθαροι: Αφού πανηγυρίζουν όλοι μαζί, να μην τολμήσουν στο μέλλον οι εργολάβοι να μας πουν ότι το έργο δεν βγαίνει λόγω αύξησης των τιμών και των οικοδομικών υλικών!
Και μην τυχόν η Πολιτεία και το Υπ. Υποδομών προχωρήσει σε αναθεώρηση της σύμβασης και κάνει δεκτές τις όποιες τυχόν υπερβάσεις!!!
Τα λέμε τώρα, που όλοι είναι στην καλή χαρά και έχουν πάρει απευθείας αναθέσεις!
Γιατί ξέρουμε καλά, χρόνια τώρα, πώς λειτουργούν και τι έχουν στο πίσω μέρος του μυαλού τους!
Επί τη ευκαιρία, επειδή κάποιοι θεσμικοί παράγοντες πήγαν να με αμφισβητήσουν όταν έγραφα για το Πύργος – Τσακώνα, ρωτάω: άλλαξε ή όχι ο νόμος που είχε ψηφιστεί στη Βουλή και προέβλεπε την ανάθεση του εν λόγω οδικού άξονα ως δημόσιο έργο μέσα από τη διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού;
Ναι ή όχι; Και αν ναι, γιατί άλλαξε ο νόμος; Σε τι αποσκοπεί;
Μήπως για να ανατεθεί στην ίδια κοινοπραξία της Ολυμπίας οδού στην οποία η κυβέρνηση έδωσε απευθείας και το Πάτρα – Πύργος;
Ξεκάθαρα λοιπόν: θα δώσετε και το Πύργος – Τσακώνα απευθείας στους εργολάβους; Ναι ή όχι;