Στην έκθεση καταρτίστηκε μια λίστα με τις 50 πιο ισχυρές μάρκες στον κλάδο, βάσει του μερίδιου αγοράς τους στις συνολικές πωλήσεις της βιομηχανίας. Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά η Rolex βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, με μερίδιο αγοράς σχεδόν 25% και ετήσιες πωλήσεις 4,7 δισ. δολάρια, που συσσωρεύτηκαν μέσω της πώλησης περίπου 810.000 ρολογιών.
 

To μικρό “αδερφάκι” της Rolex, η Tudor, κατέκτησε την 14η θέση χάρη στην πώληση σχεδόν 250.000 ρολογιών. Και οι δύο μαρκες συνδυαστικά είχαν ετήσιες πωλήσεις ύψους 5,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, οι οποίες απέχουν πολύ λίγο από τις συνδυασμένες ετήσιες πωλήσεις των 5,16 δισεκατομμυρίων που έκαναν οι 13 μάρκες της Swatch Group, ενώ ξεπερνούν τα 4,28 δισεκατομμύρια δολάρια που έκαναν συνολικά οι 11 μάρκες της Richemont.
Στην δεύτερη θέση της λίστας βρίσκεται η Omega της Swatch Group, η οποία εκτιμάται ότι πούλησε 500.000 ρολόγια, δημιουργώντας έσοδα ύψους 1,865 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Cartier του όμιλου Richemont, η οποία πούλησε 430.000 ρολόγια με έσοδα 1,73 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ενώ οι τρεις κορυφαίες μάρκες της λίστας παρέμειναν σταθερές τα τελευταία τέσσερα χρόνια, το 2020 η Patek Philippe ξεπέρασε την Longines, καθώς κατάφερε να δημιουργήσει πωλήσεις ύψους 1,23 δισ. δολαρίων από 53.000 ρολόγια, ενώ η Longines είχε έσοδα 1,215 δισεκατομμύρια δολάρια μέσω της πώλησης 1,5 εκατομμυρίων ρολογιών.

Δείτε παρακάτω την συνολική λίστα:

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.