Ζάμπλουτοι Ευρωπαίοι και Αμερικανοί και μανιώδεις συλλέκτες (κλασικών, ως επί το πλείστον) αυτοκινήτων, που αντί για πορτοφόλι στην τσέπη, έχουν τον μισό ΑΕΠ του πλανήτη! Αυτό είναι το target group.

Εντούτοις, τα ποσά που έχουν δαπανηθεί γι’ αυτό το κομμάτι ανεκτίμητης κληρονομιάς του Μαρανέλο, εξακολουθούν να σοκάρουν.

Αυτές είναι οι δέκα ακριβότερες Ferrari, όλων των εποχών, με ένα μοντέλο των αρχών της δεκαετίας του ’60, τη θρυλική 250 GTO, να έχει την τιμητική της.

Ferrari 250 GTO (1963)

Η πιο ακριβή Ferrari όλων των εποχών μία 250 GTO , την οποία το 2018 αγόρασε ο David MacNeil, Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της WeatherTech. Το Chassis No 4153 GT ήταν νικητής γενικής και κατηγορίας στον Γύρο της Γαλλίας του 1964.

Έγινε το κορυφαίο στολίδι στη συλλογή του McNeil, η οποία περιλαμβάνει επίσης μία 250 GT Berlinetta SWB, μία 250 GT Lusso, μία 275 GTB, μία F40 και μία F50.

Γι’ αυτή την ιδιωτική αγορά, ο μεγιστάνας διέθεσε το ποσό των 70 εκατομμυρίων δολαρίων!

Ferrari 250 GTO (1963)

Το 2013, ο συλλέκτης Paul Pappalardo, με έδρα το Κονέκτικατ, χώρισε τους δρόμους του με μια 250 GTO του, έναντι του μυθικού ποσού των 52 εκατομμύριων δολάριων.

Ο Pappalardo είχε αγωνιστεί σε πολλές σειρές ιστορικών αγώνων κ κατά τη διάρκεια της θητείας του, ως ιδιοκτήτης, η οποία ξεκίνησε το 1974 όταν αγοράστηκε την υπέροχη Ferrari. Το όνομα του αγοραστή, δεν μαθεύτηκε ποτέ.

Ferrari 330 LM (1962)

Η Ιταλίδα κούκλα του 1962, «τίναξε την μπάνκα στον αέρα» της Νέας Υόρκης, το Νοέμβριο του 2023, καθώς δημοπρατήθηκε από την RM Sotheby’s, έναντι 51,7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Ferrari 250 GTO (1962)

Το ποσό της προαναφερθείσας 330 LM, δεν συνιστά ρεκόρ μόνο για το 2023, αλλά και για τη Ferrari, καθώς η πιο ακριβή (σε διαδικασία δημοπρασίας) μέχρι σήμερα ήταν πάλι μία 250 GTO.

H οποία ανήκε στον πρώην επικεφαλής προγραμματιστή της Microsoft Gregory Whitten, στα 48,4 εκατομμύρια δολάρια.

Ferrari 250 GTO (1962)

Ενώ το ρεκόρ για την πιο ακριβή Ferrari μπορεί να έχει αλλάξει χέρια μερικές φορές, φαίνεται ότι ο τίτλος παραμένει πάντα στην 250 GTO.

Το 2014, η συγκεκριμένη Ferrari 250 GTO Berlinetta του 1962 έγινε το πιο ακριβό αυτοκίνητο που πωλήθηκε σε δημοπρασία, όταν, μέσω της Bonhams στην Καλιφόρνια, το σφυρί έπεσε στα 38.115.000 δολάρια.

Ferrari 335 S Spider Scaglietti (1957)

Μια Ferrari 335 S Spider του 1957, με αμάξωμα από τον Scaglietti, δεν είναι απλώς ένα από τα πιο ακριβά μοντέλα Ferrari όλων των εποχών.

Είναι ένα από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα στον κόσμο. Έχοντας αγγίξει 35,73 εκατομμύρια δολάρια, όταν πουλήθηκε μέσω δημοπρασίας Artcurial το 2016.

Ferrari 412P Berlinetta (1967)

Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εξωτική, ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα, πόσο μάλλον γι’ αυτά του 1967. Δημοπρατήθηκε από τον οίκο Bonhams, στις Ηνωμένες Πολιτείες, έναντι 30.300.000 δολαρίων.

Η συγκεκριμένη 290 ΜΜ τροποποιήθηκε από τη Ferrari Classiche όταν βγήκε σε δημοπρασία τον Δεκέμβριο του 2015, με το μοναδικό τρίχρωμο αμάξωμα και τον V12 κινητήρα 3,5 λίτρων, 320 ίππων, φτάνοντας τα 28,05 εκατομμύρια δολάρια.

Ferrari 290 MM (1956)

Ένα από τα μόλις τέσσερα κατασκευασμένα, με αριθμό πλαισίου 0626, οδηγήθηκε από τον θρυλικό Mauel Fangio κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Sportscar του 1956, για τη Scuderia Ferrari.

Ferrari 275 GTB/4*S NART Spider Scaglietti (1967)

Αυτό το αξιοθαύμαστο αυτοκίνητο, είναι ιδιαίτερα ξεχωριστό, καθώς ανήκε σε μία οικογένεια -αυτή του Eddie Smith Sr.- μέχρι που πέρασε το μπλοκ δημοπρασιών το 2013, όπου πουλήθηκε στην Καλιφόρνια για 27,5 εκατομμύρια δολάρια.

Ήταν μια πλήρως ανακαινισμένη Ferrari 275 GTB/4*S NART Spider από τον Scaglietti και μία από τις μόλις 10 που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Ferrari 275 GTB/C Speciale (1964)

Το 2014, αυτή η 275 GTB/C Speciale του 1964 πουλήθηκε σε μια δημοπρασία της RM Sotheby’s για 26,4 εκατομμύρια δολάρια.

Όπως πολλές ακριβές Ferrari της εποχής, προερχόταν από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και ήταν το πρώτο, από τα τρία μόνο αυτοκίνητα Works Berlinetta Competizione, που κατασκεύασε η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία.