Η Skoda λανσάρει το ολοκαίνουργιο Kodiaq στην ελληνική αγορά και είχαμε την τύχη να το γνωρίσουμε από κοντά, με φόντο την Αθηναϊκή Ριβιέρα. Μάλιστα, η δεύτερη γενιά του επιβλητικού SUV της τσέχικης φίρμας δείχνει πιο κομψή και ταυτόχρονα δυναμική.

Εντυπωσιακό και μεγαλύτερο το νέο Skoda Kodiaq

Σχεδιαστικά, το νέο Kodiaq ξεχωρίζει για την μεγάλη μάσκα με τις κάθετες γρίλιες, καθώς και για την σχεδίαση της πίσω κολώνας, η οποία δίνει μία αίσθηση κουπέ αμαξώματος. Σημαντική διαφοροποίηση αποτελεί το νέο λογότυπο «SKODA», το οποίο αντικαθιστά το σήμα της μάρκας στο πίσω μέρος.

Επιπλέον, το μήκος του νέου Kodiaq αυξήθηκε στα 4,758 μέτρα, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο χώρος των αποσκευών, με 910 λίτρα διαθέσιμα στην 5θεσια έκδοση (745 λίτρα για το Kodiaq iV) και από 340 έως 845 λίτρα για την 7θεσια. Ωστόσο, στη δεύερη περίπτωση με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, η χωρητικότητα εκτοξεύεται στα 2.105 λίτρα.

Ποιοτικό και ευχάριστο το εσωτερικό του νέου Kodiaq

Εισερχόμενοι στα ενδότερα του νέου Skoda Kodiaq, η εικόνα είναι ευχάριστη και ο συνδυασμός ποιότητας και τεχνολογίας κάνει τη διαφορά. Προφανώς, ξεχωρίζει η μεγάλη κεντρική οθόνη αφής των 13 ιντσών, η οποία συνοδεύεται από τα Smart Dials, τα 3 περιστροφικά χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα που διαθέτουν οπτική ανάδραση και έγχρωμη οθόνη 32 χιλιοστών, για άμεση πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες της οθόνης.

Επιπλέον, ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων Virtual Cockpit των 10,25 ιντσών, ο οποίος είναι διάθεσιμος στον βασικό εξοπλισμό, όπως άλλωστε και η κεντρική οθόνη με τα Smart Dials. Παράλληλα, ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων μεταφέρθηκε στην κολώνα του τιμονιού, αφήνοντας έξτρα ελεύθερο χώρο στην κεντρική κονσόλα.

Επιδόσεις και οικονομία για το νέο Skoda Kodiaq

Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα, με τα οποία είναι διαθέσιμο το νέο Kodiaq, συναντάμε 2 κινητήρες βενζίνης TSI (1,5 και 2,0 λίτρων απόδοσης 150 και 204 ίππων), 2 diesel (2.0 λίτρων με ισχύ 150 και 193 ίππους) και μία Plugin υβριδική έκδοση (Kodiaq iV). Μάλιστα, σε όλες τις περιπτώσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ ο 2.0 TSI των 204 ίππων και ο 2.0 TDI των 193 ίππων συνδυάζονται στάνταρ με τετρακίνηση.

Σχετικά με το Kodiaq iV, εφοδιάζεται με Plugin υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από κινητήρα βενζίνης 1.5 TSI και μπαταρία 25,7 kWh, που εγγυάται ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Η συνολική απόδοση του συστήματος φτάνει τους 204 ίππους, με την μέγιστη ισχύ φόρτισης σε συνεχές ρεύμα (DC) τα 50 kW, δίνοντας τη δυνατότητα φόρτισης από 10% έως 80% σε 25 λεπτά.

Τέλος, στο δρόμο το νέο Kodiaq αποδείχτηκε άνετο και σταθερό, με ποιοτική κύλιση και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο DSG να ξεχωρίζει. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές για τα δεδομένα του, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 9,7 δευτερόλεπτα και την κατανάλωση καυσίμου στα 6 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Ωστόσο, μας εντυπωσίασε το γεγονός ότι η αυτονομία καυσίμου αγγίζει ή ξεπερνάει τα 1.000 χιλιόμετρα, κάτι που οφείλεται και στο μεγάλο ρεζερβοάρ των 55 λίτρων.

Οι τιμές του νέου Skoda Kodiaq στην Ελλάδα:

  • Kodiaq Selection 1.5 TSI mHEV 150PS DSG7: από 38.300 ευρώ
  • Kodiaq Selection 1.5 TSI iV Plug-in Hybrid 204PS DSG: από 48:400 ευρώ
  • Kodiaq Selection 2.0 TDI 150PS DSG7: από 44.400 ευρώ
  • Kodiaq Selection 2.0 TDI 193PS DSG7 4×4: από 50.000 ευρώ

Διαβάστε ακόμη: