Το TikTok σήμερα ασκεί μεγάλη επιρροή στις νεότερες γενιές. Είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο επιτρέπει την δημιουργία και κοινοποίηση μικρών κωμικών και μη βίντεο και είναι πολύ δημοφιλές στους εφήβους, προσπαθεί να εξελιχθεί πέρα από αυτήν την εικόνα καθώς προσπαθεί να διατηρήσει την ανάπτυξη των χρηστών που έχει πολλαπλασιαστεί εν μέσω της πανδημίας.
Η επιτυχία του Tik Tok οφείλεται στο γεγονός ότι περιλαμβάνει περιεχόμενο για όλους τους χρήστες.
Τα brands επιθυμούν να προσεγγίζουν κυρίως το νεότερο κοινό, το οποίο διασκεδάζει από το περιεχόμενο και την ποικιλομορφία των δημιουργών που παρέχει το Tik Tok.
Tik Tok και εμπόριο
Το TikTok δεν προσφέρει μόνο ψυχαγωγία, αλλά και δυνατότητα αγορών και πωλήσεων.
Το TikTok έχει επενδύσει περισσότερο στις δυνατότητες του εμπορίου, εισάγοντας πρόσφατα συνεργασίες με εμπόρους λιανικής, συμπεριλαμβανομένης της Walmart που επιτρέπουν στους καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα χωρίς να εγκαταλείπουν την εφαρμογή.
Πέρα από τα κανάλια άμεσων πωλήσεων, το TikTok έχει τοποθετηθεί ως “πολιτιστικός” πρωτοπόρος που μπορεί να δημιουργήσει ένα ευρύτερο αντίκτυπο στην ανάπτυξη και καθιέρωση μια μάρκας. Αλλά και στις πωλήσεις και την κερδοφορία.
Το TikTok έχει γίνει πλέον ένα νέο μέσο προώθησης προϊόντων φέρνοντας την ανακάλυψη και την αγορά πιο κοντά, ώστε να προωθείται το εμπόριο που βασίζεται στην κοινότητα.
Το TikTok έχει κάνει μεγάλες προσπάθειες να διαχωριστεί από τα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δηλώνοντας ότι το μοντέλο του μοιάζει περισσότερο με το Netflix παρά με τους αντιπάλους όπως το Facebook ή το Twitter, στα οποία οι χρήστες απλώς “κάνουν check in” αντί να παρακολουθούν.
Tik Tok και brands
Είναι γνωστό πως υπάρχει τέχνη και επιστήμη στη διαφήμιση, και κατά την τελευταία δεκαετία, η βιομηχανία κινείται όλο και περισσότερο προς την επιστήμη με περισσότερες προγραμματιζόμενες και βασισμένες σε δεδομένα διαφημίσεις. Το TikTok επιτρέπει στα brands να επιστρέψουν και πάλι στη δημιουργικότητα και την αφοσίωση και να γίνουν πάλι “αφηγητές”.
Ακόμα και όταν η οικονομία αρχίσει να πηγαίνει προς το καλύτερο, σύμφωνα με τα δεδομένα της έρευνας Kantar, το 88% των χρηστών στις ΗΠΑ που χρησιμοποιούν το TikTok σκοπεύουν να ξοδέψουν το ίδιο ή περισσότερο χρόνο στην εφαρμογή τους επόμενους έξι μήνες.
Προφανώς το μέσο χτίζει μια πολύ σημαντική υποδομή αφού οι έφηβοι του σήμερα θα είναι οι αυριανοί καταναλωτές και έτσι και αλλιώς ακόμη και σήμερα οι έφηβοι αγοράζουν, απλά τον λογαριασμό πληρώνουν οι γονείς.
Η επιρροή του TikTok στις νέες γενιές είναι καταλυτική και τα παιδιά από 12 έως 16 ετών η και λίγο μεγαλύτερα είναι η γενιά τούτο μέλλον θα δείξει εάν αυτή η κοινότητα μπορεί να παραμείνει ελκυστική και τα επόμενα χρόνια.