Επείγεται ο  ΔΕΣΦΑ, να φέρει το φυσικό αέριο στη Δυτική Μακεδονία ενόψει της απολιγνιτοποίησης και της λεγόμενης Δίκαιης Μετάβασης. Μάλιστα έχει υποβάλλει το αίτημα με όλα τα στοιχεία στη ΡΑΕ.

Υπάρχει μάλιστα και πρόνοια για κονδύλια από το Ταμείο Ανάκαμψης αλλά και το νέο ΕΣΠΑ, που θα καλύψουν μέρος του κόστους κατασκευής του αγωγού που θα φθάσει τα 40 εκατομμύρια ευρώ μαζί με τα παρελκόμενα, ώστε να μην επιβαρυνθούν οι καταναλωτές σε Κοζάνη, Πτολεμαίδα, Γρεβενά, Φλώρινα και Καστοριά.

Αλλωστε το αναπτυξιακό πρόγραμμα του ΔΕΣΦΑ κυμαίνεται μεταξύ 550 και 600 εκατομμυρίων και περιμένει πράσινο φώς από τη ΡΑΕ.

Φαίνεται όμως πως η Ρυθμιστική Αρχή έχει μετατραπεί σε «πυθάρι των Δαναίδων» μέσα στο οποίο χάνονται σχέδια και αναπτυξιακές μεταβάσεις….

 

….και οι προσλήψεις στη ΡΑΕ;

Μήπως όμως η αβελτηρία της Ρυθμιστικής Αρχής έχει να κάνει και με την απογύμνωσή της από αξιόλογο έμψυχο δυναμικό; Άλλος πάει στον ιδιωτικό τομέα και μάλιστα με πακέτο 120.000 το χρόνο συν μπόνους, άλλος πάει για καθηγητής στο ΕΜΠ ή και σε άλλα Πολυτεχνεία της χώρας για να διαχειρίζεται μεταξύ άλλων και Κοινοτικά Προγράμματα, άλλη (γυναίκα αυτή) παίρνει μετεγγραφή για τη ΔΕΗ με διπλάσια χρήματα από όσα στη ΡΑΕ, άλλος για Χίο τράβηξε και άλλος για Μυτιλήνη που λέει και το τραγούδι.

Η ΡΑΕ μένει σιγά σιγά «έρμη και σκότεινη» όπως λέει   ο λαός. Η λύση; Απλή! Να προκηρυχθούν 10-15 ειδικές θέσεις με υψηλές αμοιβές και 5ετή θητεία. Ο νόμος με διασταλτική ερμηνεία το επιτρέπει. Ας το κάνουν και σύντομα…

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Radar.gr.