Τέλη του τρέχοντος έτους αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις που ετοιμάζει εδώ και καιρό το Netflix.

Σύμφωνα με τους «The New York Times», το νέο πακέτο του Netflix θα κυκλοφορήσει πολύ νωρίτερα από όσο περίμεναν όλοι.

Η διοίκηση της streaming υπηρεσίας ανέφερε στους υπαλλήλους της ότι η νέα αυτή βαθμίδα που βασίζεται στις διαφημίσεις, θα μπορούσε να ξεκινήσει έως το τέλος του 2022.

Πιο συγκεκριμένα, το Netflix εξήγησε ότι αυτό το πακέτο θα ξεκινήσει μάλλον τους τελευταίους μήνες του χρόνου, από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο του 2022.

Netflix: Στο τέλος του έτους το νέο φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις

 

Με αυτή της κίνηση, η συνδρομητική πλατφόρμα στοχεύει να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, μια αποστολή που έχει αναλάβει εδώ και αρκετό καιρό.

Πριν λίγες μέρες, η εταιρεία δημοσιεύοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα γνωστοποίησε στους επενδυτές πως η βάση των συνδρομητών της συρρικνώθηκε κατά 200.000 παγκοσμίως. Μπορεί το νούμερο να μην είναι τεράστιο για μια πλατφόρμα εκατομμυρίων συνδρομητών, είναι ωστόσο ενδεικτικό του γεγονότος ότι το Netflix έχει «πέσει σε τοίχο».

Σύμφωνα με τις προβλέψεις της ίδιας της πλατφόρμας, ενδέχεται να χάσει άλλους 2 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Το «χαστούκι» ήταν μεγάλο για τη streaming πλατφόρμα, η οποία ήλπιζε πως θα είχε προσελκύσει 2,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μέσα στο τρίμηνο, σε σύγκριση με τους 4 εκατομμύρια νέους χρήστες που είχε καταφέρει να αποκτήσει το 2021 μέσα στην αντίστοιχο χρονική περίοδο.

Την ίδια στιγμή, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 7,78 δισ. δολάρια, χαμηλότερα από τα 7,93 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές, ενώ η Netflix ανέφερε καθαρά κέρδη 3,53 δολαρίων/μετοχή, υψηλότερα από τις προβλέψεις για κέρδη 2,89 δολαρίων/μετοχή.

Φυσικά, μεγάλο μερίδιο της πτώσης οφείλεται και στον πόλεμο στην Ουκρανία, αφού η απόσυρση του Netflix από τη Ρωσία στοίχησε τους 700.000 συνδρομητές της χώρας.

Συγχρόνως, η αύξηση τιμών που προηγήθηκε τον Ιανουάριο, είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν άλλοι 600.000 συνδρομητές.

Εν τέλει, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 το Netflix προσέλκυσε 1,1 εκατομμύρια νέους χρήστες, για να αντισταθμίσει κάπως την κατάσταση και να φτάσει στον τελικό απολογισμό των -200,000 συνδρομητών. Των ανακοινώσεων, ακολούθησε «βουτιά» για τη μετοχή της εταιρείας η οποία έπεσε στα «τάρταρα» (-20%) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές της Wall Street.

 

O λόγος που το Netflix, Facebook και YouTube χάνουν το κοινό τους