Η σειρά «Squid Game» του Netflix επιστρέφει με δεύτερη σεζόν, καθώς η πλατφόρμα streaming ποντάρει στην παγκόσμια επιτυχία της για να ανακόψει τη μείωση των συνδρομητών της.
«Ελάτε μαζί μας άλλη μια φορά για έναν εντελώς νέο κύκλο», είπε ο Hwang Dong-hyuk, σκηνοθέτης και συγγραφέας της σειράς σε μια επιστολή που δημοσιεύτηκε στο σάιτ του Netflix.
Ο Gi-hun επιστρέφει είπε, αναφερόμενος στον κεντρικό χαρακτήρα. Και το κοινό θα γνωρίσει τον Cheol-su, το «αγόρι» της μεγάλης κούκλας της σειράς, Young-hee.
Η μετοχή της Bucket Studio Co., η οποία κατέχει μερίδιο στο πρακτορείο που εκπροσωπεί τον πρωταγωνιστή του Squid Game, εκτινάχθηκε σχεδόν 24% στη Σεούλ τη Δευτέρα, παρά το sell off στα ασιατικά χρηματιστήρια.
Το «Squid Game», στο οποίο μια ομάδα χρεωμένων ανθρώπων ανταγωνίζονται σε θανατηφόρες εκδοχές παιδικών παιχνιδιών για να κερδίσουν χρήματα καθώς τους παρακολουθούν εξαιρετικά πλούσιοι VIP, ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία του Netflix μέχρι στιγμής.
Η σειρά ενίσχυσε τη δημοτικότητα των κορεάτικων σειρών παγκοσμίως και ώθησε τους παγκόσμιους παίκτες, όπως η Walt Disney, η Apple και η Warner Media να επενδύσουν σε κορεάτικους και πρωτότυπες σειρές για να προσελκύσουν συνδρομητές.
Το Netflix στοιχηματίζει ότι μια δεύτερη σεζόν μπορεί να βοηθήσει να ανακόψει την πτώση της μετοχής του, που έχει φτάσει στο 70% φέτος, αφότου τον Απρίλιο ανακοίνωσε ότι έχασε 200.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο, για πρώτη φορά από το 2011.
Η εταιρεία προέβλεψε ότι θα χάσει άλλους 2 εκατ. συνδρομητές το δεύτερο τρίμηνο.