Η Netflix αρχίζει να αυξάνει τις τιμές σε ορισμένες χώρες, καθώς η ανάπτυξη που προκάλεσε η καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης αρχίζει να εξασθενεί.
Η εταιρεία δήλωσε στους επενδυτές πως έχει ήδη αυξήσει τις τιμές στην Ιαπωνία και σε τμήματα της Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής τον τελευταίο μήνα.
Στην Ιταλία και την Ισπανία, οι αυξήσεις θα ξεκινήσουν αυτή την εβδομάδα.
Όπως μεταδίδει το BBC, o κολοσσός του streaming ανέφερε ότι πρόσθεσε 5,1 εκατομμύρια συνδρομητές τους τρεις μήνες που έληξαν τον Σεπτέμβριο – ο μικρότερος αριθμός εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο.
Η Netflix βρίσκεται υπό πίεση για να δείξει στους επενδυτές τι θα τροφοδοτήσει την ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια, καθώς η ήδη τεράστια εμβέλειά της καθιστά πιο δύσκολη την εξεύρεση νέων συνδρομητών.
Την τελευταία φορά που η εταιρεία είδε σημάδια επιβράδυνσης, το 2022, ξεκίνησε τον περιορισμό της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης και δήλωσε ότι θα προσφέρει μια νέα επιλογή streaming με διαφημίσεις.
Η εταιρεία αύξησε κατά 45 εκατομμύρια τους νέους συνδρομητές της από το ξεκίνημά της πέρυσι. Τώρα διαθέτει περισσότερους από 282 εκατομμύρια συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.
Οι αναλυτές αναμένουν επίσης ότι οι διαφημίσεις θα αποτελέσουν τελικά ένα μεγάλο επιχειρηματικό κομμάτι για το Netflix.
Προς το παρόν, ωστόσο, η εταιρεία δήλωσε ότι είναι ακόμα νωρίς να υπάρξουν αποτελέσματα στην ανάπτυξη, παρά το γεγονός ότι πολλοί συνδρομητές επιλέγουν το διαφημιστικό πρόγραμμα.
Την τελευταία φορά που η εταιρεία είδε σημάδια επιβράδυνσης, το 2022, πήρε μέτρα για την καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης και είπε ότι θα προσφέρει ένα νέο πακέτο συνδρομής με διαφημίσεις. Οι κινήσεις αυτές έφεραν ένα νέο κύμα ανάπτυξης.
Η εταιρεία αύξησε τους συνδρομητές της κατά 45 εκατομμύρια έκτοτε και πλέον διαθέτει πάνω από 282 εκατ. συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.
Όπως ανέφερε η Netflix, το πακέτο με τις διαφημίσεις ευθυνόταν για το 50% των νέων συνδρομών στα μέρη όπου προσφέρεται, το τελευταίο τρίμηνο.
Τα έσοδα της εταιρείας την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου αυξήθηκαν κατά 15%, στα 9,8 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη της ξεπέρασαν τα 2,3 δισ. δολάρια.
Η εταιρεία αύξησε για τελευταία φορά τις τιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ πέρυσι, αλλά αυτές οι κινήσεις επηρέασαν μόνο ορισμένα πακέτα. Έχει αφήσει σταθερή την τιμή του δημοφιλούς «στάνταρ πακέτου», χωρίς διαφημίσεις, από το 2022.
Σημειώνεται ότι μερικές φορές η Netflix δοκιμάζει τις αυξήσεις τιμών σε κάποιες μικρότερες αγορές, πριν να τις επεκτείνει σε περισσότερες χώρες.