Η… «τρέλα» των συλλεκτών για σπάνια αντικείμενα συνεχίζεται, με μία κάρτα που περιελάμβανε κομμάτια από φανέλες που είχε φορέσει ο ΛεΜπρόν Τζέιμς σε τρεις διαφορετικούς αγώνες, να πωλείται έναντι 2.400.000$.

Πολλές φορές στο παρελθόν, ορισμένοι συλλέκτες δεν υπολογίζουν διόλου τα χρήματα, όταν επιθυμούν… διακαώς να αποκτήσουν ό,τι τούς ενδιαφέρει.

Γεγονός, το οποίο επιβεβαιώθηκε ακόμη μία φορά, καθώς ένας συλλέκτης αγόρασε μία κάρτα του ΛεΜπρόν Τζέιμς αντί 2.4 εκατομμυρίων δολαρίων! Ωστόσο, δεν ήταν οιαδήποτε κάρτα.

Η συγκεκριμένη –συλλεκτική– κυκλοφόρησε την αγωνιστική περίοδο 2020 – 2021 και είναι η μοναδική που υπάρχει. Ο λόγος που είναι τόσο ξεχωριστή, αφορά την εντυπωσιακή πρόσοψή της, η οποία έχει ενσωματωμένα τρία λογότυπα του NBA, από ισάριθμες εμφανίσεις του «αστέρα» των Λέικερς.

Ένα κομμάτι από φανέλα των Καβαλίερς, ένα από φανέλα των Χιτ και ένα από φανέλα των Λέικερς.

Ο γνωστός ράπερ και παραγωγός, Ντρέικ, ο οποίος είναι ξεχωρίζει επίσης για την… τρέλα του για το NBA και τους Τορόντο Ράπτορς, έχει δαπανήσει τουλάχιστον 200.000 δολάρια, αναζητώντας φακελάκια με κάρτες για να βρει την συγκεκριμένη κάρτα, χωρίς επιτυχία.

Ακόμη μία φορά, αποδείχθηκε ότι κάποιοι συλλέκτες αρέσκονται να ξοδεύουν υπέρογκα ποσά, για ένα εκ των πλέον… ακριβών χόμπι.

Αυτοί είναι οι δέκα πλουσιότεροι αθλητές του 2022

Ποδοσφαιριστές και μπασκετμπολίστες είναι αυτοί που κυριαρχούν σ’ αυτό το ξεχωριστό TOP 10 που αφορά τους Μίδες του παγκοσμίου αθλητισμού, στο οποίο εντάχθηκε από εφέτος και ο δικός μας Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Το 2018 τα κέρδη των σταρ του αθλητισμού ήταν 1.06 δισ. δολάρια και πέρυσι (2021) έφτασαν στο 1.05 δισ. δολάρια. Παράλληλα, τα 80.9 εκατ. δολάρια που χρειάστηκε ο Γιάννης Αντετοκούνμπο για να πάρει τη 10η θέση είναι νέο ρεκόρ, με τον πήχη να έχει ανέβει πιο ψηλά από ποτέ. Για την ακρίβεια, είναι 8% υψηλότερο από 75 εκατ. του 2021 και 24% από τα 65.4 εκατ. του 2019…

Ένα επίσης εντυπωσιακό στοιχείο που αφορά αυτό το 1 δισ. που κατέληξε στους λογαριασμούς των αθλητών είναι το γεγονός ότι το 50% (και κάτι παραπάνω) προέρχεται από έσοδα εκτός γηπέδου και συγκεκριμένα από χορηγίες, διαφημίσεις, τα δικαιώματα εκμετάλλευσης της εικόνας τους (ποσοστά επί των πωλήσεων από φανέλες, αναμνηστικά), αλλά και τις χρυσοφόρες επενδύσεις που έχουν κάνει οι περισσότεροι με τις πρώτες… οικονομίες τους.

Παράλληλα, οι μέγα σταρ στις sport business έχουν βρει και νέο πεδίο δράσης σε επίπεδο μάρκετινγκ, καθώς πέντε από τη λίστα των κορυφαίων έχουν συνεργασία με κάποιο κρυπτονόμισμα ή κάποια πλατφόρμα NFT που είναι η μόδα της εποχής.

Διαβάστε τη λίστα, εδώ.