Η μετοχική συμπεριφορά των δυο διυλιστηρίων προβληματίζει, αν και οι περισσότεροι αναλυτές αναμένουν ότι, η αύξηση της εγχώριας ζήτησης για τα καύσιμα, αλλά και τα ανοδικά περιθώρια διύλισης (από το τρίτο τρίμηνο) θα αποτυπωθούν τόσο στην χρήση του 2021, όπως και το πρώτο τρίμηνο.
Παρά ταύτα και την διαφοροποιημένη κερδοφορία από τον τομέα της ενέργειας, οι δυο μετοχές Motor Oil και ΕΛΠΕ παραμένουν στο περιθώριο με απόδοση 1,8% και 5,3% αντίστοιχα.
Εν τω μεταξύ εξαιτίας της ενεργειακής εξάρτησης της χώρας ανοίγει η συζήτηση για τα κοιτάσματα – διότι καλή η πράσινη ενέργεια, αλλά το υψηλό χρέος της χώρας και η στήριξη της χώρας από διάφορες πηγές υποδεικνύουν πως χρειάζεται να βρεθεί μια μέση λύση.
Κανείς δεν υποστηρίζει να μην μεταβούμε πρός την πράσινη ενέργεια, αλλά δεν μπορεί να σώσει τον πλανήτη η “μικρή” χρεωμένη Ελλάδα.
Αυτό δεν φαίνεται να το καταλαβαίνουν οι πολιτικοί οι οποίοι δεν εξήγησαν το υψηλό κόστος της μετάβασης.
Περιορίζονται στις επιδοτήσεις και δεν κοιτάζουν να φτιάξουν μια αγορά ενέργειας με συγκεκριμένα όρια για τους συμμετέχοντες και όχι μικρά ή μεγάλα μονοπώλια.