search

ΚΟΣΜΟΣ

Moet Hennessy: Ακρίβεια και κρίση αλλά στερεύουμε από σαμπάνια

Έπειτα από μία αρχική πτώση της κατανάλωσης στα είδη πολυτελείας στο πρώτο διάστημα της πανδημίας, τα μεγαλύτερα ονόματα του luxury διαπιστώνουν τώρα φρενίτιδα αγορών, καθώς απελευθερώνεται η συσσωρευμένη ζήτηση.

Moet Hennessy

Ένα απροσδόκητο πρόβλημα συναντά η Moet Hennessy, εν μέσω ενεργειακής κρίσης, πληθωρισμού-ρεκόρ και ακρίβειας που συμπιέζει την κατανάλωση των νοικοκυριών: Η εταιρεία διαπιστώνει τόσο μεγάλη ζήτηση ώστε τα αποθέματα σαμπάνιας της εξαντλούνται.

«Ξεμένουμε από αποθέματα», είπε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Philippe Schaus στην τηλεόραση του Bloomberg. Και όπως αποκάλυψε, μέσα στην Moet Hennessy αποκαλούν την τρέχουσα περίοδο «roaring ‘20s», χρησιμοποιώντας έναν όρο που είχε καθιερωθεί για την περίοδο της οικονομικής ευημερίας αλλά και της πολιτισμικής δυναμικής της δεκαετίας του 1920.

Τα καλά νέα, σύμφωνα με τον Schaus, είναι ότι η Moet Hennessy θα αρχίσει να δημιουργεί νέα αποθέματα με το νέο έτος.

Έπειτα από μία αρχική πτώση της κατανάλωσης στα είδη πολυτελείας στο πρώτο διάστημα της πανδημίας, τα μεγαλύτερα ονόματα του luxury διαπιστώνουν τώρα φρενίτιδα αγορών, καθώς απελευθερώνεται η συσσωρευμένη ζήτηση.

Η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton κατάφερε να ξεπεράσει τις εκτιμήσεις των αναλυτών σε τέσσερα από τα πέντε κύρια τμήματα της στα πιο πρόσφατα αποτελέσματά της, ενώ η Hermès εμφάνισε αύξηση εσόδων 24% (εξαιρουμένων των διακυμάνσεων των νομισμάτων), παρά την αύξηση των τιμών των προϊόντων της.

Ενώ μέχρι στιγμής οι εύποροι καταναλωτές παραμένουν πρόθυμοι να αγοράσουν ακριβά προϊόντα, ο κλάδος παρακολουθεί στενά την επιδείνωση των οικονομικών προοπτικών.

Ο πληθωρισμός είναι βασικό στοιχείο της αβεβαιότητας, δήλωσε ο Schaus στο Bloomberg. Μια αύξηση στο κόστος των πρώτων υλών μπορεί να σημαίνει ότι η εταιρεία θα αυξήσει την τιμή ορισμένων προϊόντων κατά υψηλά μονοψήφια ή χαμηλά διψήφια ποσοστά, πρόσθεσε.

Διαβάστε ακόμη: