Η Μία Χαλίφα (Mia Khalifa) μπήκε στο πορνό στα 21 της. Έχοντας χαμηλή αυτοεκτίμηση, έψαχνε την επιβεβαίωση στην υπερσεξουαλικότητα σε «λάθος» μέρη.

Ήταν ένα μελαμψό κορίτσι από τον Λίβανο που μεγάλωνε στο Μέριλαντ και επιζητούσε την αποδοχή: «Ήθελα να είμαι λευκή. Ήθελα να με αποδεχτούν οι λευκοί φίλοι μου και οι άνθρωποι που επιθυμούσα να γίνουν φίλοι μου» θα πει σε συνέντευξή της. Μετά την 11η Σεπτεμβρίου ήρθε και το μπούλινγκ.

Θα ήταν μία από τις πολλές εργάτριες της βιομηχανίας, αν δεν έκανε μια σεξουαλική σκηνή φορώντας χιτζάμπ. Από τη μια, βρέθηκε Νο1 στις αναζητήσεις στο PornHub, από την άλλη, άρχισε να δέχεται απειλές θανάτου από τον ISIS.

Η ζωή της άλλαξε χονδροειδώς, γεμάτη από ένα μείγμα επιτυχίας και φόβου. Το 2015 αποσύρθηκε από την πορνοβιομηχανία και προσπάθησε να επανεφεύρει τον εαυτό της.

Mia Khalifa: Πώς από πρώτο όνομα στο PornHub έγινε sexfluencer

Σήμερα, στα 29 της, η Mia Khalifa κάνει ψυχοθεραπεία και είναι influencer σε TikTok και Instagram.

Βασικά είναι η πιο επιδραστική sexfluencer με περίπου 60 εκατομμύρια ακολούθους και στις δύο πλατφόρμες. Συνεχίζει να απολαμβάνει τη σεξουαλικότητά της, είναι η πιο συνεπής εκπρόσωπος του DGAF (Don’t Give A Fuck) και του sex positivity. Την ίδια στιγμή είναι ακτιβίστρια του «ηθικού πορνό».

Διεκδικεί την προστασία των δικαιωμάτων των ηθοποιών στη βιομηχανία, τις δίκαιες αμοιβές, τις καλές συνθήκες εργασίας, την αναγνώριση της διαφορετικότητας. Και βασιζόμενη στην προσωπική της εμπειρία, θέλει να μπει ένα μίνιμουμ ηλικιακό όριο. Πιστεύει ότι μέχρι τα 25 σου δεν είσαι ώριμος και δεν αντιλαμβάνεσαι τη βαρύτητα των συμβολαίων που υπογράφεις.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mia K. (@miakhalifa)

Τέλος, θεωρεί ηθικό για τον καταναλωτή να γνωρίζει τις ακριβείς συνθήκες παραγωγής και διανομής του πορνογραφικού υλικού. Και συμβουλεύει την αγορά του απευθείας από την πηγή, δυνατότητα που προσφέρεται από πλατφόρμες όπως οι Patreon και OnlyFans.

Η Mia Khalifa είναι μια περίπλοκη φιγούρα της ποπ κουλτούρας. Καθώς στην ουσία βιοπορίζεται από τα social media, θέλει να μπουν κανόνες που να προστατεύουν τους χρήστες από την κλοπή και τις παραβιάσεις του copyright καθώς και από τον εκφοβισμό και την παρενόχληση.

Η νέα της τρέλα είναι η μόδα.

«Πρέπει να ήμουν στιλίστρια στην προηγούμενη ζωή μου» λέει. «Μου αρέσει να ανοίγω ντουλάπες και να συνδυάζω κομμάτια». Για την ώρα κάνει styling μόνο στον εαυτό της. Είναι ζήτημα χρόνου να την εμπιστευτεί και η βιομηχανία της μόδας δείχνοντας ότι είναι ένας ακομπλεξάριστος χώρος που δίνει δεύτερες ευκαιρίες.