Η προσπάθεια της Mercedes να γίνεται όλο και πιο «πράσινη» είναι διαρκής και δεν περιορίζεται στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της.

Η γερμανική premium εταιρία επιθυμεί μέχρι το 2039 να έχει έναν στόλο επιβατικών μοντέλων, ουδέτερων σε εκπομπές C02. Στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιεί σε ποσοστό 40% ανακυκλωμένα υλικά στην κατασκευή των οχημάτων της. Τα εν λόγω υλικά θα προέρχονται από δίχτυα ψαρέματος που έχουν ανασυρθεί από τις θάλασσες και από πλαστικά μπουκάλια.

Παράλληλα, όμως, θα χρησιμοποιηθεί από τη Mercedes και η καινοτόμα διαδικασία της χημικής ανακύκλωσης. Αυτή επιτρέπει χρησιμοποιημένα ελαστικά και άλλα δύσκολα στην ανακύκλωση πλαστικά να αναλύονται στα χημικά τους συστατικά, ώστε να μπορούν να παραχθούν νέα υλικά.

Επίσης εξετάζεται η χρήση του UBQ, ενός υλικού που κατασκευάζεται από αναμεμειγμένα οικιακά απορρίμματα και από αφρό που περιέχει μερικώς CO2, γνωστό ως πολυόλη, για την κατασκευή των πίσω καθισμάτων. Με το υλικό αυτό δεσμεύεται 20% διοξείδιο τoυ άνθρακα που θα κατέληγε στην ατμόσφαιρα.

Τα πατάκια, τώρα, θα δημιουργούνται από ίνες του φυτού μπαμπού και από ένα υλικό που μοιάζει με μετάξι και είναι εντελώς απαλλαγμένο από ζωικά προϊόντα. Αξίζει να αναφέρουμε ότι σε συνεργασία με την Salzgitter Flachstahl GmbH, η Mercedes χρησιμοποιεί στην παραγωγή των A-Class, E-Class, C-Class και EQE χάλυβα που έχει κατασκευαστεί με 60% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα.

Φυσικά πρέπει να βρεθεί εναλλακτική λύση και για τις δερμάτινες επενδύσεις. Η Mercedes θα χρησιμοποιεί αντί για δέρμα ίνες κάκτων και μυκήλιο (το φυτικό μέρος ενός μύκητα). Εάν τώρα κάποιος πελάτης θέλει οπωσδήποτε δέρμα, η Mercedes δεν θα του το αρνείται.

Ξεκαθαρίζει, όμως, ότι θα προσφέρει αποκλειστικά δέρμα βιώσιμης προέλευσης. Για να το πετύχει αυτό θα προμηθεύεται δέρμα μόνο από προμηθευτές που συμμορφώνονται με τους κανόνες καλής διαβίωσης των ζώων, ενώ θα εξετάζει τα πάντα, από την κτηνοτροφία μέχρι τη βυρσοδεψία.