Το πολυτελές roadster της Mercedes παρουσιάζεται με εντελώς νέα εμφάνιση, πολύ όμορφη με τη διεθνή σκηνή να το υποδέχεται….

Η 7η γενιά του διάσημου 2+2 μοντέλου της Mercedes ξαναγεννιέται ως μια τέλεια σύνθεση μεταξύ παρελθόντος και μέλλοντος.

Από τη μια παραμένει πιστή στην παράδοση του μοντέλου που έκανε το ντεμπούτο του στις αγορές του κόσμου το 1957, με την ανοικτή έκδοση της εμβληματικής 300 SL Gullwing (ονομασία που προήλθε από το άνοιγμα των θυρών, όπως ανοίγουν τα φτερά τους οι γλάροι) αλλά από την άλλη αλλάζει εντελώς.

Kαι επειδή η νέα Mercedes – AMG SL – παρεμπιπτόντως, το ακρωνύμιο SL σημαίνει Sport Light (σπορ και ελαφρύ)– η νέα Mercedes – AMG SL επιστρέφει στην υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή μετά από 20 χρόνια σκληρής οροφής, είναι δομημένη σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα που σχεδιάστηκε απευθείας από το τμήμα AMG.

Μάλιστα η νέα SL θα κατασκευάζεται στην έδρα της AMG, όπως ακριβώς και oι super sports Mercedes – AMG GT και GT Coupe 4, με τις οποίες όμως δεν έχει τίποτα κοινό η νέα diva με σήμα το αστέρι.

Σε ό,τι αφορά την αισθητική, η «μούρη» αντλεί ιδέες από άλλες σπορ εκδόσεις της Mercedes, αλλά η κεκλιμένη και στρόγγυλη ουρά είναι αυτή που πραγματικά αποτελεί σημείο αναφοράς, με τη ρυθμιζόμενη αεροτομή, αλλά και τις τέσσερεις εξατμίσεις, δύο σε κάθε άκρο.

Οι πρωτιές της Mercedes

Μην ξεχνάμε και τις πρωτιές καθώς για πρώτη φορά Mercedes παραγωγής και όχι ειδικό μοντέλο φέρει μπροστινό άξονα πολλαπλών συνδέσμων (5 τον αριθμό), ενώ πολλαπλών είναι και ο πίσω με τροχούς για την AMG SL 55 4Matic+ 255/45-19 (μπροστά) και 285/40-19 (πίσω).

Για την AMG SL 63 4Matic+ oι αριθμοί «λένε» 265/40-20 (μπροστά) και 295/35-20 πίσω).

Χωρίς να χάνει αυτή την αύρα κομψότητας που πάντα διέκρινε το μοντέλο, η νέα Mercedes AMG SL δεν κάνει συμβιβασμούς όσον αφορά την τεχνολογία. Οι τεχνικοί του τμήματος της AMG δημιούργησαν στην πραγματικότητα μια ελαφρύτερη πλατφόρμα, της οποίας το βάρος σταματά στα 270 κιλά, και επίσης πιο άκαμπτη από την προηγούμενη γενιά κατά 18% χάρη στην ευρεία υιοθέτηση σύνθετου αλουμινίου.

Επιπλέον, ξεκινώντας από ένα κενό φύλλο, οι σχεδιαστές κατάφεραν επίσης να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους για καλύτερη δυναμική οδήγηση. Σε αυτό συμβάλλει η ηλεκτρικά ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή, κατά 27 κιλά ελαφρύτερη, που μπορεί να αναδιπλωθεί σε 15 μόλις δευτ. με ταχύτητες έως 60 χλμ.

Η νέα Mercedes SL για πρώτη φορά στην ιστορία της θα προφέρεται με τετρακίνηση και τετραδιεύθυνση, με μια σειρά αισθητήρων να μεταδίδουν ροπή στους τροχούς με την καλύτερη πρόσφυση, προφέροντας οδική ασφάλεια με υψηλή σταθερότητα σε κάθε συνθήκες οδηγώντας σε βροχή, σε χιόνι, σε γλιστερό στεγνό.

Το νέο μοτέρ

Με τι μοτέρ όμως; Στο λανσάρισμα η AMG SL θα προφέρεται με 4λιτρο V8 biturbo κινητήρα στις εξής εκδόσεις.

Η κορυφαία είναι AMG SL 63 4Matic+ με 585 άλογα με 800 Nm ροπής μεταξύ 2.500-4.500 σ.α.λ. με την τελική ταχύτητα να «χτυπάει» τα 315 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 τα χρονόμετρα σταματούν στα 3.6 δευτ.

Η άλλη έκδοση της Mercedes – AMG SL είναι η 55 4Matic+ με 476 ίππους με ροπή 700 Nm. H τελική εδώ ανέρχεται στα 295 χλμ./ώρα ενώ ο χρόνος της επιτάχυνσης είναι 3.9 δευτ.

Κάθε μοντέλο θα φέρει την υπογραφή του τεχνικού που θα βρίσκεται πίσω από τον κινητήρα ακολουθώντας το moto της Mercedes «oneman, oneengine».

Και οι δύο εκδόσεις συνδυάζονται με το ειδικό κιβώτιο AMG Speedshift MCT 9 G.

Η Mercedes δεν αφήνει περιθώρια, και με την καινούργια AMG SL θέλει να έχει τον πρώτο λόγο και σε εκδόσεις που ποτέ κατά το παρελθόν δεν ακολουθούσαν αυτούς τους δρόμους.

Όμως, οι καιροί αλλάζουν και πρέπει οι ισχυροί να δείχνουν ότι δεν κάθονται τυχαία στο θρόνο, ενώ ετοιμάζει και νέο «χτύπημα» με την υβριδική AMG SL…