Η ναυτιλιακή βιομηχανία της Νότιας Κορέας διατηρεί ηγετική θέση παγκοσμίως, με έντονη κυριαρχία στον τομέα των LNG carriers, των Tankers και των Containers. Η στροφή προς τα πλοία διπλού καυσίμου δείχνει μια στρατηγική προσαρμογή στις ανάγκες της αγοράς για πιο βιώσιμες και αποδοτικές λύσεις μεταφορών. Οι κορυφαίοι ιδιοκτήτες της χώρας, όπως η HMM, η H Line Shipping και η Sinokor, συνεχίζουν να ηγούνται στην αξία και το μέγεθος των στόλων τους, ενισχύοντας τη σημασία της Νότιας Κορέας στη μελλοντική πορεία της παγκόσμιας ναυτιλίας.

Σύμφωνα με την VESON Nautical η ναυτιλιακή βιομηχανία της Νότιας Κορέας παραμένει μία από τις ηγέτιδες ναυπηγικές δυνάμεις παγκοσμίως με ένα βιβλίο παραγγελιών που ξεπερνά τα 138 δισεκατομμύρια δολάρια, με τον τομέα του LNG να κυριαρχεί, αντιπροσωπεύοντας το 52% της συνολικής αξίας των παραγγελιών. Οι παραγγελίες αυτές περιλαμβάνουν σημαντικούς τομείς, όπως οι LNG carriers, οι Tankers και τα Containers, ενώ η τάση προς τα πλοία διπλού καυσίμου είναι σαφής, ιδιαίτερα στους τομείς των κοντέινερ και LPG.

Ο τομέας του LNG έχει την υψηλότερη αξία στο βιβλίο παραγγελιών της Νότιας Κορέας, αξίας 71,3 δισ. δολαρίων, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 52% της συνολικής αξίας. Ακολουθεί ο τομέας των κοντέινερ με αξία 35,6 δισ. δολαρίων και μερίδιο 26%, ενώ οι παραγγελίες για LPG φτάνουν τα 14,9 δισ. δολάρια. Στη συνέχεια, η παραγγελία για Tankers ανέρχεται σε 14,7 δισ. δολάρια και για Vehicle Carriers σε 929 εκατ. δολάρια.

Οι κορυφαίοι πλοιοκτήτες της Νότιας Κορέας, όπως η CMA CGM, η NYK και η Qatar Energy, παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της ζήτησης για μεγάλα LNG και κοντέινερ πλοία. Η CMA CGM, για παράδειγμα, έχει παραγγείλει 38 πλοία κοντέινερ σε τομείς όπως ULCV και New Panamax, συνολικής αξίας 8,09 δισ. δολαρίων. Από την άλλη, η NYK έχει παραγγείλει 26 μεγάλα LNG πλοία αξίας 7,21 δισ. δολαρίων.

Η τάση για πλοία διπλού καυσίμου είναι ιδιαίτερα έντονη. Από τα πλοία που παραγγέλθηκαν στη Νότια Κορέα, περίπου το 37% είναι εξοπλισμένα με δυνατότητες διπλού καυσίμου, αντιπροσωπεύοντας αξία 71,4 δισ. δολαρίων. Η μεγαλύτερη συγκέντρωση διπλού καυσίμου παρατηρείται στον τομέα των κοντέινερ, όπου το 80% των παραγγελιών είναι για πλοία αυτού του τύπου. Επίσης, περίπου το 50% των LPG παραγγελιών (64 πλοία) θα κατασκευαστούν ως διπλού καυσίμου.

Η HMM είναι ο πιο πολύτιμος ιδιοκτήτης στη Νότια Κορέα με στόλο αξίας 11,9 δισ. δολαρίων και 112 πλοία, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι Bulkers, Tankers, Containers, LNG και Vehicle Carriers. Ακολουθεί η H-Line Shipping με αξία στόλου 6,09 δισ. δολαρίων και 62 πλοία, ενώ η Pan Ocean έχει αξία στόλου 5,73 δισ. δολαρίων και 126 πλοία. Η Sinokor, παρά την ίδια αξία στόλου, έχει τον μεγαλύτερο αριθμό πλοίων, με 134 συνολικά.

Διαβάστε ακόμη: