Υψηλές ενδείξεις και σημάδια όσον αφορά την διαμόρφωση συναισθηματικών δεσμών με τις γυναίκες κατά τη διάρκεια της πανδημίας σημείωσε ένας παγκόσμιος τεχνολογικός γίγαντας. Πιο συγκεκριμένα, η Apple πήρε την πρώτη θέση αναφορικά με τις γυναίκες καταναλώτριες στη μελέτη της MBLM για την περίοδο της πανδημίας, η οποία αναλύει τα εμπορικά σήματα με βάση τις συναισθηματικές συνδέσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Μάλιστα, στην δεύτερη θέση βρέθηκε το Amazon και στην τρίτη η Toyota.
Η μελέτη ορίζει την οικειότητα και την αυξημένη διασύνδεση των καταναλωτών με τις εταιρείες ως τη συναισθηματική κλίμακα που μετρά τους δεσμούς που σχηματίζουν οι καταναλωτές με τα εμπορικά σήματα που χρησιμοποιούν, εμπιστεύονται και αγαπούν. Οι τρεις κορυφαίες μάρκες για τις millennials-γυναίκες είναι οι εξής: η Apple, το Amazon και η Target. Πιο αναλυτικά, οι γυναίκες ηλικίας 35-54 προτιμούν το Amazon, την Disney και την Apple και εκείνες ηλικίας 55-64 κατατάσσουν την Hershey’s, την Coca-Cola και την Samsung ως τις κορυφαίες εταιρείες με βάση τις προτιμήσεις τους.
Το εισόδημα κριτήριο
Επιπλέον, οι τρεις πρώτες μάρκες για τις γυναίκες που έχουν εισοδήματα που κυμαίνονται από 35.000 έως 75.000 δολάρια είναι η Apple, η Amazon και η Toyota και οι τρεις πρώτες μάρκες για τις γυναίκες που τα εισοδήματα τους κυμαίνονται από 75.000 έως 150.000 δολάρια είναι η Apple, η Amazon και η Ford. Επιπλέον, τα εμπορικά σήματα με τα οποία οι καταναλωτές αισθάνθηκαν περισσότερη οικειότητα συνεχίζουν να ξεπερνούν σημαντικά τις κορυφαίες μάρκες στις κλίμακες Fortune 500 και στην S&P 500 όσον αφορά την αύξηση των εσόδων, την αύξηση των κερδών και την τιμή των μετοχών.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας και των περιορισμών, οι εταιρείες λιανικής πώλησης, ειδικότερα, αύξησαν την απόδοσή τους με τις γυναίκες καταναλώτριες. Μάλιστα, εκπρόσωπος της MBLM, δήλωσε ότι πιστεύουν ότι αυτό υποδηλώνει ότι οι γυναίκες ήταν υπεύθυνες τόσο για τις αυξημένες ηλεκτρονικές παραγγελίες όσο και για το curb side pickup, ειδικά σε προηγούμενες περιόδους κατά τις οποίες τα εμπορικά σήματα λιανικής και οι εταιρείες είχαν περισσότερο ενεργό ρόλο εντός των κοινωνιών και αναλάμβαναν να αποτελέσουν, μάλιστα, τους μεσάζοντες μεταξύ των καταναλωτών και των κοινωνικών συνόλων.
Οι γυναίκες δεν ζουν χωρίς apple
Επιπρόσθετα, οι έρευνες της εταιρείας οδήγησαν σε κάποια ακόμη πορίσματα σύμφωνα με τα οποία, η Apple είναι η εταιρεία χωρίς την οποία δεν μπορούν να ζήσουν οι περισσότερες γυναίκες , σύμφωνα με τα όσα δήλωσαν οι ίδιες αφού το 49% των ερωτηθέντων γυναικών υπέδειξαν αυτήν την εταιρεία ως την πιο απαραίτητη για την καθημερινότητά τους. Ακόμη, το Zoom αναδείχθηκε ως η κορυφαία μάρκα με την οποία οι γυναίκες έχουν αυξήσει τις συναισθηματικές συνδέσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας και των επιπτώσεων της.
Συγχρόνως, το Facebook είναι το εμπορικό σήμα που οι γυναίκες χρησιμοποιούσαν περισσότερο σε καθημερινή βάση κατά την διάρκεια της πανδημίας, ενώ ένα μεγάλο ποσοστό των γυναικών θα ήταν πρόθυμο να πληρώσει έως και κατά 20% περισσότερο για την Purell. Τέλος, η Hershey’s αναδείχθηκε ως το κορυφαίο εμπορικό σήμα για τις γυναίκες και η Campbell’s ως η κορυφαία μάρκα εξετάζοντας τον παράγοντα της νοσταλγίας για τις γυναίκες.