Συμβόλαια για τη ναυπήγηση τεσσάρων δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων αργού πετρελαίου μέσης απόστασης –Μidle range– με option για άλλα δύο δεξαμενόπλοια υπέγραψε η Capital Maritime & Trading συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη με τις γιάρδες της Hyundai Mipo Dockyard (HMD).

Είναι τα πρώτα παγκοσμίως δεξαμενόπλοια τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο LNG και αμμωνία ενώ θα έχουν σύστημα πρόωσης με την χρήση αιολικής ενέργειας, ενώ όταν δένουν στο λιμάνι θα χρησιμοποιούν ηλεκτρική ενέργεια – «cold ironing» (alternative maritime power – AMP) οπότε δεν θα μολύνουν το περιβάλλον, αφού θα έχουν μηδενική εμπομπή αερίων του θερμοκηπίου συμμορφούμενα με τις απαιτήσεις της IMO Phase III.

Οι εταιρίες συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη έχουν σε εξέλιξη ναυπηγικά προγράμματα για την κατασκευή συνολικά 25 πλοίων, μεταξύ αυτών δεξαμενόπλοια και LNG.