Οι χρήστες του Twitter δεν γινόταν να μην αντιδράσουν στο άγαλμα που στήθηκε στο κέντρο της Αθήνας για τη Μαρία Κάλλας.
Επικά είναι τα σχόλια που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες στο Διαδίκτυο σχετικά με το άγαλμα της Μαρίας Κάλλας και όπως φαίνεται, δεν πήραν και με πολύ… καλό μάτι, οι χρήστες του Τwitter, το εν λόγω άγαλμα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου.
Το άγαλμα της σπουδαίας καλλιτέχνιδας, φόρος τιμής για τα 100 χρόνια από τη γέννησή της, φιλοτέχνησε η Αφροδίτη Λίτη και τοποθετήθηκε στο αλσύλλιο της Ροβέρτου Γκάλι, επί της Διονυσίου Αρεοπαγίτου.
Ωστόσο, το άγαλμα δεν ικανοποίησε τους χρήστες των social media, οι οποίοι έσπευσαν να σχολιάσουν, με αρκετά «φαρμακερό» τις περισσότερες φορές τρόπο, πως το άγαλμα δεν μοιάζει στην κορυφαία Ελληνίδα υψίφωνο.
Ακολουθούν μερικά από τα πιο επικά tweets:
Οκ, λες τι μπορεί να είναι τραγικότερο από την ζωή της Μαρίας Κάλλας. Και μετά θυμάμαι το σκηνικό με την τραγελαφική τελετή για την ρίψη της τέφρας της στον Σαρωνικό. Και μετά λες “τι τραγικότερο μπορεί να την βρει”. Ε, και συνέβη αυτό: pic.twitter.com/Yu47UJodMK
— Ольга (@OlgaKoum) October 10, 2021
Μαρία Κάλλας με ΝΔ – το νέο άγαλμα ατην Αεροπαγίτου.
Προσωπικά, μου θυμίζει τον κακό από το Terminator 2. pic.twitter.com/0xpvm7gmzq
— Χρήστος Αρμάντο Γκέζος (@xragezos) October 10, 2021
Tο άγαλμα που αποκαλύφθηκε χτες στον Ελαιώνα του Πικιώνη στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου πιστεύετε ότι είναι: α) C-3PO ή β) Mαρία Κάλλας; pic.twitter.com/dRSas3Hi8r
— Otto Lycus (@LycusOtto) October 9, 2021
Όταν πας για Μαρία Κάλλας, αλλά σου βγαίνει θείος Oscar… pic.twitter.com/ZMBsNHqDkL
— Βασιλική Μιχαλίτση (@vmichalitsi) October 10, 2021
Νεο άγαλμα της Μαρία Κάλλας στην Δ.Αρεοπαγιτου.Ασχολιαστο; pic.twitter.com/cC45Zq4LOE
— nina simone (@nina_ninasimone) October 10, 2021
Το πρώτο είναι το άγαλμα της Μαρίας Κάλλας που στήθηκε στη Δίον. Αρεοπαγίτου. Να μην ξέρεις με τι να πρωτοσυγκρινεις… pic.twitter.com/sGBGxlsjAL
— Δέσποινα Κουτσούμπα (@dkutsumba) October 10, 2021
Η Μαρία Κάλλας ήταν κορυφαία Ελληνίδα υψίφωνος του 20ου αιώνα και η πλέον γνωστή παγκοσμίως ντίβα της όπερας. Η υψηλή μπελ κάντο φωνητική τέχνη της, το μεγάλο εύρος της φωνής της και οι ιδιάζουσες υποκριτικές τις ικανότητες έχουν επαινεθεί από πλήθος κριτικών.
Το ρεπερτόριό της εκτεινόταν από την κλασική όπερα σέρια και τα μπελ κάντο έργα των Ντονιτσέττι, Μπελίνι και Ροσσίνι, φτάνοντας ως τη μεταγενέστερη όπερα των Βέρντι και Πουτσίνι· στην αυγή της καριέρας της, η Κάλλας τραγούδησε, συν τοις άλλοις, μελοδράματα του Βάγκνερ.
Τιμώντας τη μουσική και δραματική τέχνη της, το οπερατικό κοινό χαρακτήρισε την Κάλλας ως La Divina («Η Θεϊκή»).