Την παραλαβή ενός ακόμα νεότευκτου πλοίου νοτιοκορεατικής ναυπήγησης ανακοίνωσε ο Όμιλος Αγγελικούση.
Πρόκειται για το LNG Carrier «Maran Gas Kastelorizo». Το νέο πλοίο της Maran Gas είναι εξοπλισμένο με μηχανή διπλού καυσίμου. Το «Maran Gas Kastelorizo» φέρει την ελληνική σημαία, αφού ενεγράφη στο ελληνικό νηολόγιο με τη Μαρία Αγγελικούση να συνεχίζει την οικογενειακή παράδοση.
Ανάδοχος του πλοίου είναι η Ilaria Azzimonti, Υπεύθυνη του Χαρτοφυλακίου LNG του ιταλικού κολοσσού ενέργειας Eni με την τελετή ονοματοδοσίας να λαμβάνει χώρα σε υποδομές της Hanwha Ocean.
Η εκτελεστική ομάδα της Maran Gas Maritime (MGM) ταξίδεψε στα τέλη Νοεμβρίου στο ναυπηγείο Okpo της Νότιας Κορέας για να γιορτάσει την ονοματοδοσία και την παράδοση του νέου πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου διπλού καυσίμου.
Συμμετείχαν η διευθύνουσα σύμβουλος της MGM Δέσποινα Μουστάκα, ο EVP και επικεφαλής του τεχνικού τμήματος Ανδρέας Σπέρτος, ο εμπορικός διευθυντής Σπύρος Λεούσης και ο εμπορικός διευθυντής LNG Ιάσονας Μπίκος. Το πλοίο διαθέτει την τελευταία λέξη του φιλικού προς το περιβάλλον σχεδιασμού πλοίων.
Το νεότευκτο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου κατηγορίας ABS διαθέτει τον κινητήρα πρόωσης MAN-MEGI, ο οποίος επιτρέπει τη χαμηλότερη κατανάλωση φυσικού αερίου και το αμελητέο επίπεδο ολίσθησης μεθανίου μεταξύ όλων των κινητήρων διπλού καυσίμου LNG που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.
Σε συνδυασμό με βελτιώσεις στο σχεδιασμό, καθώς και με δοκιμασμένες συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας, όπως γεννήτριες άξονα και συστήματα λίπανσης με αέρα, το αποτέλεσμα είναι ο πιο αποδοτικός και μελλοντικά ασφαλής σχεδιασμός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου που κατασκευάζεται σήμερα, με σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού όσον αφορά τις συνολικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Τέλη Σεπτεμβρίου παρέλαβε το LNG Carrier «Maran Gas Antibes» και λίγες μέρες πιο πριν το «Maran Gas Kimolos».