Οι Ζόι Κράβιτζ, Λένι Κράβιτζ, Μαντόνα, Ναόμι Κάμπελ, Έντι Μέρφι είναι μεταξύ των γνωστών ονομάτων από τον κόσμο της μουσικής και του θεάματος που συμμετέχουν σε δημοπρασία τέχνης με στόχο τη στήριξη του Εκπαιδευτικού Ιδρύματος – Chema Vision Children’s Center, στο Ναϊρόμπι της Κένυας.
Οι συμμετέχοντες στην εκστρατεία για τη συγκέντρωση οικονομικής βοήθειας διακόσμησαν μία τσάντα, vegan tote από το brand του Λος Άντζελες, Ministry of Tomorrow.
Οι τσάντες παρουσιάζονται στον οίκο Christie’s στο Κέντρο Ροκφέλερ, στη Νέα Υόρκη έως τις 16 Ιουνίου και θα πωληθούν σε δημοπρασία.
We designed these bags to support Art For Education. 🎨📚❤️🧡💛💚💙💜🖤🤎 David Drew James Baldwin’s Face and I wrote one of his quotes!! All proceeds will be donated to the Chema Vision Children’s center in Nairobi, Kenya. Please support. @charitybuzz @ChristiesInc pic.twitter.com/nPh4I2m53w
— Madonna (@Madonna) June 1, 2021
Το πρότζεκτ «Art for Education» είναι μια συνεργασία με τους Ρόντνεϊ Μπερνς και Ντέιβιντ Μάλβεϊνι της Church Boutique, καθώς και της διαδικτυακής πλατφόρμας δημοπρασιών για φιλανθρωπικούς σκοπούς, charitybuzz.com.
Οι προσφορές για τις τσάντες ξεκινούν από 1.000 δολάρια και όλα τα έσοδα θα διατεθούν για τη χρηματοδότηση του σχολείου. Ο στόχος είναι να συγκεντρωθούν 100.000 δολάρια.
«Το Chema Vision βρίσκεται κοντά στο εργοστάσιό μας στο Ναϊρόμπι» ανέφερε σύμφωνα με το ΑΠΕ, σε δήλωσή του στο wwd ο ιδρυτής του Ministry of Tomorrow, Τζούλιαν Πρόλμαν.
Το brand παράγει χειροποίητες πολυτελείς vegan τσάντες και αξεσουάρ. «Ακούσαμε ότι η κυβέρνηση της Κένυας κλείνει σχολεία που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις και μάθαμε ότι το Chema Vision δεν μπόρεσε να συγκεντρώσει τα χρήματα για τις απαραίτητες βελτιώσεις και ότι πρέπει να κλείσει, αφήνοντας 155 παιδιά, ηλικία 2,5 έως 14 ετών χωρίς εκπαίδευση και καθημερινά γεύματα» τόνισε.
Στο σχολείο, στην Κιμπέρα, στην παραγκούπολη του Ναϊρόμπι φοιτούν μαθητές από τις πιο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες.
Η Μαντόνα έκανε μία γενναιόδωρη δωρεά που επέτρεψε τη μεταφορά του σχολείου σε νέες εγκαταστάσεις, ωστόσο η επόμενη πρόκληση είναι η χρηματοδότηση του ετήσιου προϋπολογισμού του, ανέφερε ο Πρόλμαν τονίζοντας ότι η ανταπόκριση του κόσμου στην έκκληση για συγκέντρωση πόρων ήταν άμεση.
«Αυτό που κάνουμε είναι να χρησιμοποιούμε τη μόδα ως όχημα για κοινωνικό και περιβαλλοντικό ακτιβισμό» εξήγησε.