Σάλος έχει προκληθεί από μια φωτογραφία του Mad Clip από το νεκροτομείο η οποία διακινείται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Μάλιστα, ο γνωστός YouTuber Αλέξανδρος Κοψιάλης ξέσπασε μέσω του προσωπικού και επίσημου προφίλ του στο Instagram.

Όπως προκύπτει από την εν λόγω ανάρτηση, φαίνεται πως κάποιος που είχε πρόσβαση στο νεκροτομείο όπου είχε μεταφερθεί ο Mad Clip μετά το δυστύχημα, τον τράβηξε φωτογραφία.

Για αυτό ακριβώς που συμβαίνει ενημερώθηκε ο Αλέξανδρος Κοψιάλης, με τον οποίο ο τράπερ είχε φιλική σχέση, με αποτέλεσμα να κάνει μία ανάρτηση-ξέσπασμα στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

«Απλά για να γνωρίζεις… Είναι ντροπιαστικό και άνανδρο να τραβάς φωτογραφία έναν νεκρό άνθρωπο, ξαπλωμένο στο νεκροτομείο, μόνο και μόνο για να το παίξεις κουλ, στέλνοντάς την σε ομαδικές, επειδή ήταν διάσημος! Απλά για να γνωρίζεις, είσαι μέγιστος μ….ας! Και θα χαρώ να σε βρούνε. Μπινέ, ε μπινέ!».

Ακολουθεί η ανάρτησή του στο Instagram:

Υπενθυμίζεται πως πριν από μερικές ημέρες, επιτήδειοι έβγαλαν αγγελία ότι πωλείται από την οικογένεια για ανταλλακτικά η μοιραία Porsche του Mad Clip.

«Σε site που πωλούνται αυτοκίνητα ανέβηκε το τρακαρισμένο αυτοκίνητο του Mad Clip με αγγελία ότι πωλείται για ανταλλακτικά, έπειτα από παρότρυνση της οικογένειας, ότι δηλαδή, η οικογένεια θέλει να πουλήσει τα ανταλλακτικά της Porche του Mad Clip», σύμφωνα με την εκπομπή «Love It» του ΣΚΑΪ.

Και όπως σημειώνεται στην εκπομπή, σύμφωνα με το σχετικό ρεπορτάζ, «αυτό είναι αναληθές. Η αγγελία κατέβηκε έπειτα από λίγο»

«Ντροπή σε όποιον και αν το έκανε. Αυτό το πράγμα είναι αηδιαστικό, για εμένα είναι σαν να ατίμωσε τη μνήμη του αδικοχαμένου Mad Clip. Ασέβεια για την οικογένεια. Είναι ντροπή, ντροπή τέτοια πράγματα», ανέφερε, μεταξύ άλλων, η παρουσιάστρια της εκπομπής, Ιωάννα Μαλέσκου.

Τι έδειξε το πόρισμα για το μοιραίο τροχαίο του Mad Clip;

Στα αίτια του τροχαίου δυστυχήματος που είχε σαν αποτέλεσμα τον θάνατο του τράπερ Mad Clip επιχειρεί να ρίξει φως το πόρισμα του πραγματογνώμονα της οικογένειας, Παναγιώτη Μαδιά.

Στο πόρισμα, που είχε δημοσιεύσει αναλυτικά η εφημερίδα Real News, «η ταχύτητα πρόσκρουσης του αυτοκινήτου στη μεταλλική κολώνα ήταν μικρότερη της αρχικής ταχύτητας του οχήματος η οποία υπολογίζεται στα 134χλμ/ώρα, λόγω της επιβράδυνσης που υφίσταται το όχημα ολισθαίνοντας με τους τροχούς του».

Έτσι, «την ταχύτητα πρόσκρουσης την υπολογίσαμε στα 80-85χλμ/ώρα. Σε παρόμοιες προσκρούσεις είχαμε θανατηφόρους τραυματισμούς ακόμη και με 65χλμ/ώρα».

Σχετικά με την μοιραία εκτροπή, ο κ. Μαδιάς αναφέρει: «Την πέμπτη ημέρα μετά το συμβάν υπέπεσε στην αντίληψή μου υλικό από τις κάμερες του παρακείμενου πρατηρίων καυσίμων και αποκλείστηκε το ενδεχόμενο εμπλοκής κάποιου άλλου οχήματος, ζώου ή πεζού».

Ερμηνεύοντας λοιπόν το υλικό, «παρατηρήσαμε τα εξής: Το αυτοκίνητο εξέρχεται με επιτυχία το καμπυλόγραμμο τόξο της δεξιάς στροφής και μέσα στην ευθεία παρατηρείται μια πολύ μικρή δεξιόστροφη κίνηση (μικρή περιστροφή) του αυτοκινήτου και εν συνεχεία βλέπουμε όλως παραδόξως μια αλλοπρόσαλλη και μη αναμενόμενη εντελώς ξαφνική εκτροπή του αυτοκινήτου με φόρα και κατεύθυνση αριστερόστροφη.

Εν συνεχεία επέρχεται η πρόσκρουσή του στο μεταλλικό ιστό φωτισμού αφού προηγουμένως διέγραψε τόξο 210 μοιρών».